*Character*
• Kim Dong Byul A.k.a byul
-15 y/o
-Jangan tetipu dengan hati dia yang baik tu jikalau anda kenal dia betul betul anda akan menyesal
-maaf beliau berpunya dan dia Kepunyaan seorang namja chinggu yg merupakan hot stuff disekolah ,Bersama dah 6tahun setengah u alls
-Beliau ramai kawan disebabkan beliau ni sangat popular,Bukan kerana muke beliau yang cute miut tapi beliau telah memenangi 3 kali berturut turut terjun dari tingkat satu ke bawah kerana dikejar pengawas. ^Kau hado?
-Mempunyai 2 orang hyung kembar yang juga hot stuff disekulah ye kawan kawan.
-Kuih ketayap kesayangan Kawan kawan sejatinya nanti kita berkenalan dengan mereka.• Heo Chan a.k.a chan/Channi
-16 y/o
-Bekas kingka sekulah
-Kawan baik byul dari kicik
-Hot stuff sekolah tapi hatinya tetap pada byul walaupon byul berpunya.
-Mukenye yang hensem itu telah tipu jutaan wanita sewaktu beliau menjadi kingka dahulu.
-Walaupon dia seorang penipu sewaktu dahulu tapi beliau tetap digilai ramai wanita diluar sana.
-Seorang atlet yang beribawa disekulah dan juga telah memenangi satu anugerah terjun tingkat satu ke bawah bersama byul.
-1Daripada7 orang kingka sekulah
-Namagerupnya Victon• Han seungwoo a.k.a seungwoo/Moomoo
-16 y/o
-Bekas ketua kingka sekulah.
-Juga leader gerup Victon.
-Hot stuff jugak ni perh dolaaa gadis gadis nih.
-Tapi sekian dia dah berpunya,Yes dia namja chinggu byul. Kenal dari sekulah rindah.
-Kawan rapat chan Dari dulu jugak yini budak.
-Juga diminati ramai kerana kehenseman beliau dan juga beliau memiliki tinggi yang tiada siapa ada disekulah itu. ^Kau hado?
-Juara lompat pagar 5 kali berturut turut tapi tak penah ditangkap oleh pengawas mahu pun guru disiplin.
-Beliau tiada ayah dan hanya ada seorang emak sahaja. Beliau juga anak tunggal. Sian• Kim dong young a.k.a doyoung
-16y/o
-Abng kepada byul and kembar kepada nanti kami kenalkan.
-Sahabat seungwoo and classmate seungwoo dari form 1 smpai form 4.
-Abang yang beribawa ni baik sangat, terima seungwoo sebagai kekasih adik nye ^Woooooo
-ni lagilah hot stuff dari form 1 sampainke form 4 takpenah miss choclate atas meja tetapi beliau tak menerima dan sedekahkan kepala guru guru disekulah ^Baik anak kim ni haiyaa.
-Atlet sekulah bersama chan,Atler lompat jauh and pecut disebabkan itu setiap kali dia ponteng takde sapa dapat keja.
-Seketul member dari 10 orang nct 127• Kim Dong Hyuckk a.k.a Haechan (Act nmenye lee tpi kene tuka hehe)
-16y/o
-Ha ni lah dia kembar si doyoung tapi dia muda 2 bulan dari doyoung.
-Gentle cite ni semua hot stuff disebabkan muka dia yang comel tapi perangai je tak penah nak siap.
-Jaga byul dari kecik ke besar ,Bila byul dah besar dia tetap layan byul macam kanak kanak ribena.
-Seorang atlet yang pendek tetapi penah buat lompatan paling jauh^Kalah doyoung erm
-Satu kelas dengan kembarnya dari sekulah rendah hingga sekulah menengah kerana kempandaian mereka. ^Kau hado?
-Seketul maknae dari 10 orang nct 127Geng AeHyoTae
• Na Aera a.k.a aera anak keli
-15y/o -Kenal byul masa sekul rendah -Abe winwin punya ni -Sama je macam haechan tapi lagi teruk perangai taknak siap siap .
• Han Hyona
-15y/o -Kenal byul masa form 1 -Seorang pengawas yang sangat garenk -Abe jisung nye ni -Kaki gila gila tapi syukur perangai dia siap.
• Lee taehee
-15y/o -Kenal byul form 1 gak -Garenk ni and dye sangat serius. -Abe kai nye ni -Bila dia gila gila dia akan gila habea bila dia serius dia serius habes.Geng Victon
#GerupBekaskingkasekul
#Kaki mengunyit
• Kang Seungsik a.k.a seungsik
-16y/o -Seungsik dah pindah masa dia diorang umur 15y/o. -Dia sorang je bukan hot stuff tapi dia popular sebab dia anak sangsengnim kang.
• Lim Sejun a.k.a sejun
-16y/o -Kawan baik chan tapi juga dah pindah bersama seungsik -Hot stuff sebab muke dia yang seksi tu.
• Do HanSe a.k.a HanSe
-17y/o -Sian amek spm ye -Senior tekenal
-Hot stuff and tegolong daripada top 3 yg pling sem kat sekulah. -Ni nako punya dah couple ngan nako sitahun tau u alls hado?
• Choi Byung-Chan a.k.a byungchan
-16y/o -Maaf dia sakit cancer tahap 4 masa umur 15 tahun dia tak dapat diselamatkan .
Author nampk jahat buat byungchan mati.
• Jung SuBin a.k.a subin
-15y/o -Adik tiri kepada byungchan -Disbbkan byunchan mati dia tepakse pindah ke luar negara tetapi dia berkerja diluar negara dan kumpul duit untuk kekorea sekali sekala jumpa dengan member victon.Geng Nct127
• Lee Taeyoung 17y/o
• Moon Tae Il 17 y/o
• John Seo/Seo Young ho 17y/o
• Nakamoto yuta 17y/o
• Jung Yoon Oh 16y/o
• Kim Jung Woo 16y/o
• Mark Lee 16y/o
• Dong si cheng /Winwin 16y/oTambahan:-
• Kim Jong In a.k.a kai 16y/o
• Yoon Jisung a.k.a Jisung 16y/o
• Yang Hong Seok a.k.a Hongseok 15y/o
• Adachi Yuto a.k.a Yuto 15y/oSebarang tambahan watak akan diberitahu terima kasih.
A/N
Hi,Assalamualaikum. First sekali author nak mintak maaf kalau ada kesialapan,Tertypo or tegurau kasar dengan lawak ii author.Author nak ingatkan yang ini sebenarnye first ff yang author buat or publish so kalau ada terkurang harap dapat dimaafkan.
Segala character yang author cipta ni tak de kene mengene dengan yang hidup atau mati.
Segala lawak yang korang tak dapat tangkap punshline dia harap dimaafkan.
YOU ARE READING
Last Letter For You♡ |HSW + Stay With Me |IJB
Storie d'amore[Complete] Season 1 Start:-2Dec2018 End:-3June2019 There must be a reason why something happend. [On Going] Season 2 Start:-4 June 2019 End:-Still dont know Start new book and fine your new journey.