Kim SeokJin
Hivhatnánk két lábon járó depressziónak is, de a szülei a SeokJin nevet adták neki.
Jin élete nem a legszebb, viszont nem is a legrosszabb. Apjával él, ki minden apró bajért fiát hibáztatja. Jin ehhez természetesen már hozzászokott. Anyja egy tragikus balesetben életét vesztette, mikor Jin még csak öt éves volt. Ettől kezdve ő felelt az otthoni háztartásért.
Apja sokszor eltűnik napokra, állítólag a munkája miatt. Ilyenkor SeokJin két emberre tud számítani.
Min YoonGira és Kim NamJoonra
Namjoont már elsős kora óta ismeri, hisz szomszédok voltak. Szinte már-màr testvéri viszonyt ápoltak.
Amikor SeokJin anyja meghalt, NamJoon szülei segítettek neki feldolgozni a tragédiát, hisz apja akkor sem volt mellette. Azóta megismerkedett YoonGival is.
Titkai egy részét csak ő tudja, mint például, hogy kezét vágások díszítik apja, és egy másik személy miatt. Azt is tudja YoonGi, hogy Jin nem éppen vonzódik a lányokhoz, amit természetesen nem igazán akart bevallani, de mikor megtudta, hogy YoonGi is meleg gyomorgörcs nélkül tudott róla beszélni. Namjoon erről természetesen semmit nem tud, hisz fél hogy ha elmondaná, kapcsolatuk megromolna. A lányok csak úgy repkednek barátjára, mint a dögevők a tetemre, Jint persze zavarja is ez, de tudja, nem tehet ellene semmit.
,,Néha a türelem, rózsát terem"
Köszönöm _ulgo_ 🙄🌝
YOU ARE READING
Türelem rózsát terem namjin FF. ~Trt~
FanfictionNamJin +18/16(nem biztos, hogy lesz) Trágár beszéd