Miután SeokJin elszívta cigarettáját bement szobájába és levágodott az ágyára.
Nem érdekelte már semmi így megint csak rágyújtott.
Élvezte ahogy a füst szétáramlott szobájában.Már nem tudja hányadikat szívhatta amikor valaki kinyitotta a bejárati ajtót.
Szobája ajtaja be volt csukva így nem látta, hogy ki jött.
Csak két személynek van kulcsa a házhoz.NamJoon és YoonGi
SeokJin onnan tudta, hogy nem az apja jött be, mert nem hallott semmilyen hangot.
Az illető aki bejött valamit keresett, vagy inkább valakit.
Végűl megállt SeokJin ajtaja előtt és bekopogott rajta.
SeokJin nem szólt semmit csak megint rágyújtott ezzel jelezve, hogy itt van és, hogy nyugodtan jöjjön be az illető.
NamJoon volt az és amint meglátta, hogy SeokJin már megint dohányzik kinyitotta a szoba ablakát és elkezdett szellőztetni.
Kivette SeokJin kezéből a cigarettát majd elnyomta.
SeokJin egy szót sem szólt, csak élvezte a friss levegőt ami beáramlik szobájába.NamJoon megkereste az összes doboz cigarettát és kidobta mindent a kukába.
Útja az ágyon fekvő SeokJinhez vezetett aki még mindig nem mozdult meg.-Jinnie miért teszed ezt magaddal? Miért jó ez neked?-
SeokJin erre nem válaszolt semmit csak feküdt tovább és nézte a plafont.
Kezén a kötés tökéletesen látszodott, de ez nem érdekelte.-Jin, mit csináltál a kezeddel?-
Válasz persze erre a kérdésre sem érkezett.
NamJoon megunta ezt az egészet és elment haza.Amikor SeokJin meggyőződött arról, hogy megint egyedül van kiment a fürdőbe és neki kezdett kezének rondításába.
Fájt neki de az mégjobban, hogy NamJoon otthagyta.
Igaz, ő nem válaszolt semmire, de ha eddig bármi baja volt NamJoonnak SeokJin mindig vele volt.Valahogy most se tudott sírni, talán beletörődött abba a ténybe, hogy elbaszott egy élete van?
Lehet.Mikor befejezte meg fürdött és elment aludni, de valahogy nem jött álom a szemére.
Egész este csak a plafont nézte és azon gondolkodott, hogy meddig éljen még.
Megéri-e élni vagy nem.
Vajon NamJoon most mérges rá? Vagy inkább csalódott benne?
Végül inkább ráírta YoonGira aki fura módon még elérhető volt pedig már hajnali hármat mutatott a digitális óra.CSIN: YoonGi, zavarlak?
Mrs.Park: Nem, mi történt? Nam beszélt JiMinnel rólad kapcsolatba, de konkrét dolgot nem nagyon mondott.
CSIN: Hát.... Elvitte az összes cigim:(
Mrs.Park: Istenem.... azon kívül?
CSIN: Kint voltam az erkélyen cigizni de pont akkor jött Nam és a barátnője, aztán bejöttem és elfeküdtem az ágyon(közbe talán elszívtam 3doboz cigit, de az mindegy) majd azt vettem észre h Nam itt van. Ő kérdezett én nem válaszoltam. Felkapta az összes cigim és elment. Azóta nem irt vagy hívott.
Mrs.Park: Ma mindenképpen gyere át hozzám. De most megyek mert még aludni is akarok.
CSIN: Suga hajnali három óra, MIT CSINÁLTÁL EDDIG?
Mrs.Park: Itt van JiMin...
CSIN:.....SeokJin megpróbált aludni de nem sikerült neki ezért inkább elment a konyhába és csinált magának egy kávét.
Helyesírási hibákért bocsánat😊
ESTÁS LEYENDO
Türelem rózsát terem namjin FF. ~Trt~
FanficNamJin +18/16(nem biztos, hogy lesz) Trágár beszéd