SeokJin gondolkodott.
Miért él? Vagy inkább kiért él?
Lehet jobb lenne ha eltűnne?
Kitudja....Végűl mikor megitta kávéját bement a fürdőbe és megnézte testét a tükörbe.
Fura.
Most nem volt tele kék-zöld foltokkal a teste.
Csak a kezén volt egy kötés ami valahogy soha nem akar megszűnni.
Takarnia kell, ha nem akarja, hogy kijöjjön a gyámügy.Végűl kiment és irt NamJoonnak aki elérhető volt, pedig hajnali ötöt ütött az óra.
Kim1: Szia Nam, zavarlak?
Kim2: Szia Jin. Nem. De hogyhogy ilyen korán fent vagy, szombat van.
Kim1: Ezt én is kérdezhetném tőled, de amúgy nem tudok aludni, ennyi.
Kim2: Értem, figyelj lenne egy kérésem.
Kim2: Ne cigizz és ne vagdosd magad!! Kérlek Jinnie, nem akarom, hogy ezt tedd magaddal. Hétfőn szeretnék veled erről még beszélni. Fontos vagy nekem is és YoonGinak is. Tudod jól ha bármi baj van itt vagyunk neked!SeokJin erre nem irt semmit csak lezárta telefonját és elment YoonGihoz.
Igaz YoonGi még aludt, de volt hozzá kulcsa ezért be tudott menni. Gyorsan csinált reggelit YoonGinak és JiMinnek akik még mindig aludtak pedig már féltíz volt.
SeokJinnek azért volt ez fura, mert YoonGi általában hét órakor mindig felkel.
Nem akart hozzájuk bemenni, kitudja hogy feküdhetnek az ágyban, vagy egymásban.Amíg a YoonMin páros le nem jött addig SeokJin elmosogatott, feltakarított és a szennyest is kimosta.
Talán féltizenyegy lehetett amikor YoonGi lejött.
Nem lepődött meg azon, hogy SeokJin itt van, érezte a reggeli illatát és hallotta ahogyan takarított ezért szólt JiMinnek, hogy mielőtt le jönne öltözzön fel.-Tudtam, hogy jössz ezért nem mosogattam el.-törte meg a csendet YoonGi.
SeokJin erre a mondatra csak fel nevetett és csinálta tovább a dolgát.
Pár percel később lejött JiMin is és neki láttak a reggelinek.
Ittak mindannyian egy kávét, később pedig kimentek a teraszra beszélgetni.
JiMin nem tud arról, hogy SeokJin szerelmes NamJoonba, ezért YoonGi megkérte párját, hogy kicsit hagyja magukra.
Egy búcsúcsók után JiMin már ment is, így megint csak ketten maradtak.-Jinnie, mutasd a kezed.-
SeokJin nagynehezen, de hagyta YoonGinak, hogy le vegye kezéről a kötést.
Amint YoonGi meglátta SeokJin kezének állapotát legszívesebben felpofozta volna Jint.
Igaz SeokJin az idősebb de csak 1 évvel ami nem mindig látszik meg.
Megbeszéltek néhány dolgot a vagdosással kapcsolatban, és NamJoonnal kapcsolatban.YoonGi kötést cserélt SeokJin kezén, majd vissza bementek.
Még beszélgettek így hárman, később pedig SeokJin haza indult.-Köszönöm YoonGi, majd még mindenképpen hívni foglak.-
-Jinnie, inkább én köszönöm a ma reggeli dolgokat régen ettünk ilyen finomat.-Az tény, hogy SeokJin nagyon jól tudott főzni, de ezt soha nem hitte el magáról hiszen az anyja régen sose dícsérte meg, sőt senki.
Mielőtt haza ért volna elment cigiért, hiszen az összes doboz cigit ami a házban volt NamJoon kidobta.
Út közben is rágyújtott, később pedig amikor haza ért a szobájában is rágyújtott.
Végül elment fürdeni, és lefeküdt aludni.Helyesírási hibákért bocsánat!😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türelem rózsát terem namjin FF. ~Trt~
Hayran KurguNamJin +18/16(nem biztos, hogy lesz) Trágár beszéd