ေရႊမင္းသမီး (၁၃)

5.7K 659 22
                                    

႐ွီ႐ွန္းႏွင့္ အဖြဲ႔မ်ား ထြက္သြားၿပီးေနာက္မွာေတာ့ ဥကၠဌတစ္ေယာက္ ေဒါသပုန္ထေနမွန္း လူတိုင္းသိလိုက္ၾကသည္. သူတို႔ေတြ ဘာအေၾကာင္းေျပာသြားၾကသလဲဆိုတာေတာ့ ဘယ္သူမွ မသိၾက. သူတို႔သိရတာက ႐ွီ႐ွန္းရဲ႕ စာခ်ဳပ္ကို company က ေျဖ႐ွင္းလိုက္ၿပီ ဆိုသည့္ အေၾကာင္းသာ ျဖစ္သည္. ထန္ယင္လည္း ႏုတ္ထြတ္သြားေလၿပီ.

႐ွမန္က ကားေမာင္းၿပီး ႐ွီ႐ွန္းက ေဘးခံုမွာထိုင္က ထန္ယင္ကေတာ့ သူတို႔ေနာက္မွာ ထိုင္ကာ လိုက္ပါလာသည္.

ဒီအေျခအေနကို သူ သိပ္မရင္းႏွီးေသးေပ. CEO ရံုးခန္းထဲ ဝင္ကတည္းက သူ စကားတစ္ခြန္းေတာင္ မေျပာေလပဲ သူ႔အႏုပညာ႐ွင္နဲ႔ ႐ွမန္တို႔အတူ ႐ွီမို႔ႏွင့္ ေဆြးေႏြးေနသည္ကိုသာ နားေထာင္ေနေလသည္. စာခ်ဳပ္ပ်က္သြားရံုသာမက သူပါ,'ဆြဲေခၚျခင္း' ခံလိုက္ရသတဲ့?

"ကြၽန္မ company ေနရာကို ေရြးထားၿပီးၿပီ. ရန္ပံုေငြေတြကလည္း အဆင္သင့္ပဲ."႐ွီ႐ွန္း ထန္ယင္ခံစားေနရတာကို လ်စ္လ်ဴရႈလိုက္ၿပီး သူမေခါင္းကိုငံုကာ notebook တြင္ စာတစ္ခ်ိဳ႕႐ိုက္ထည့္ လိုက္သည္. "ကဲ ေနာက္ဆံုးက်န္တာက အႏုပညာ႐ွင္ေတြပဲ."

"အမ္, ငါတို႔ ပညာ႐ွင္တစ္ေယာက္ကို ဒီအတြက္ ေခၚရအံုးမွာေပါ့" ႐ွမန္ စိတ္ထဲတြင္ သက္ျပင္းခ်မိလိုက္သည္. လြန္ခဲ့တဲ့တလက သူမအေမဆီမွ ရေလသမ်ွ အေမြအားလံုးကို ႐ွီ႐ွန္းအားလြဲေပးခဲ့သည္. ေငြသားခ်ည္းပဲကို ေတာ္ေတာ္မ်ားသည္. ပစၥည္းေတြ ဘာေတြ ထပ္ေပါင္းလိုက္ရင္ ေဒၚလာ သန္း၅၀ မ်ွ ပင္႐ွိသည္.

သန္း ၅၀ ပင္ ၅သန္းေတာင္မဟုတ္. ထိုအခ်ိန္က သူမ က်န္းဝမ္ကို ယံုၾကည္မိလိုက္ေလသလား မေျပာတတ္ေတာ့. က်န္းဝမ္က စကားေျပာ ေမာက္မာသည္ဆိုေပမဲ့ သူမ အျပဳအမူေတြက ယဥ္ေက်းလွသည္...

ဒီအခ်က္ကပဲ တျခားသူေတြ သူမအေပၚယံုၾကည္မိေအာင္ လုပ္ေနသည္ ထင္ပါရဲ႕.

သို႔ေသာ္ သူမ၏ အဖိုးတန္ ပစၥည္းမ်ား တစ္လအတြင္း ႏွစ္ဆ တိုးပြားလာခ်ိန္မွာေတာ့ အံျသလြန္း၍ အသက္႐ႈေတာင္မွားမိသည္ ထင္သည္. 'ဒီ ပိုက္ဆံ႐ွာတဲ့ႏႈန္းက... လံုးဝ နတ္ဘုရားတစ္ပါးပဲ'

"ေငြေပၚလြယ္တဲ့ပစၥည္းေတြကိုေတာ့ ခဏ ထားထားအံုးမယ္. ေနာက္က်ရင္ ငါတို႔ ရန္ပံုေငြ ေတာ္ေတာ္လိုလာမွာ. ငါ ေငြထပ္႐ွာရအံုးမွာပဲ. ပထမအဆင့္အတြက္ ေဒၚလာ သန္း ၅၀ ဆို လံုေလာက္ၿပီ."

[DROPPED]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora