3.12 Otabek x Yuri

72 8 0
                                    

Yuri Plisetsky skřížil ruce na prsou a odfrkl si. Seděl na gauči v bytě u Viktora a Yuriho a nesmírně se nudil. Všude kolem něj byla vánoční výzdoba a z repráku hrály na plné pecky koledy. Všude kolem postávali lidé v ošklivých vánočních svetrech. Yurio seděl uprostřed toho a chladným pohledem pozoroval okolí. Jediný důvod, proč tam seděl  byl jeho přítel Otabek, který ho přesvědčil aby šel. Sám se ale neobjevil a Yuri měl největší chuť odejít. Sáhl si do vlasů a rozpustil si vlasy, které mu zakryly skoro celý obličej. Opřel se hlouběji do sedačky a tiše pozoroval okolí. Po chvíli sáhl do kapsy svých riflí a vytáhl z něj mobil. Odemknul ho a našel si SMSky. Otabek mu napsal před půlhodinou, že tam bude za deset minut. Yuri začínal mít obavy. Buď se jeho příteli něco stalo, mohl se vybourat na motorce, nebo ho mohlo srazit auto. Nebo se na něj prostě vykašlal. Yuri se s povzdechnutím zvedl a odešel ke stolu s občerstvením. Nalil si do hrníčku trochu vaječňáku, vzal do ruky koláč a posadil se zpátky na svoje vyhřáté místečko na gauči. Většina lidí si ho nevšímala a on s tím byl naprosto spokojený. Najednou cítil jak ho zezadu obejmuly dvě silné paže a do nosu se mu dostala známá vůně jeho přítele.
„Jdeš pozdě…“ Protočil oči Yuri.
„Omlouvám se. Bylo náledí a špatně se jelo.“ Otabek zabořil obličej do Yuriho vlasů.
„Měl jsi dát vědět. Bál jsem se o tebe.“ Zamumlal Yuri.
„Za jízdy na motorce se špatně posílají textovky.“ Otabek ho jemně políbil do vlasů.
„Slovo textovky se nepoužívá už asi deset let…“ Řekl Yuri tiše.
Otabek ho pustil a obešel gauč, aby se posadil vedle Yuriho. Rukou ho obejmul kolem pasu a posadil si ho na klín. Yuri ho obejmul kolem krku a zabořil mu obličej do hrudníku.
„Nudil jsem se tady. To japonské prase se začalo plazit po Viktorovi až mi z toho bylo špatně…“ Zabrblal po chvíli. Otabek ho pohladil po vlasech.
„Moje přítomnost nezaručuje, že se teď nudit nebudeš.“ Řekl Otabek.
„Ale alespoň se budu nudit s tebou.“  Odpověděl mu Yuri a políbil ho na krk.
„Pojď, chci ti něco ukázat…“ Otabek vstal a vytáhl svého přítele na nohy. Chytil ho za ruku a začal ho táhnout přes celou místnost k oknu. Yuri se podíval z okna. Ulice pod nimi byla nezvykle tichá a klidná.
„Co jsi mi chtěl ukázat?“ Zeptal se Yuri svého přítele.
„Podívej se nahoru.“ Yuri pomale zvedl hlavu. Přímo nad nimi viselo jmelí. Yuri se pousmál, protože dobře věděl co má Otabek za lubem.
Yuri se postavil na špičky a daroval svému příteli krátkou jemnou pusu. Otabek ale nebyl spokojen s krátkou pusou a jejich polibek prodloužil tím, že položil Yurimu ruce na lopatky. Yuri mu obmotal ruce kolem krku a začal ho líbat nazpět.
„Nepůjdeme domů? Uděláme si vlastní soukromou party.“ Pousmál se Otabek a políbil ho na čelo. Yuri s úsměvem na rtech přikývl.

Yaoi adventní kalendářKde žijí příběhy. Začni objevovat