Eren Jaeger vyrostl v malém městě. Nikdy nesnil o tom, že se někdy odstěhuje do velkoměsta a bude tam žít. Velká města ho prostě nepřitahovala.
Levi Ackerman vyrostl ve stejném městě jako Eren. Levi už od malička snil že se přestěhuje do New Yorku. Byl to jeho velký sen.
Tihle dva se znali od dětství. Říkali si svoje nejhlubší tajemství a sny. Trávili spolu všechen svůj volný čas. Na střední škole jejich vztah posunul na jinou než přátelskou rovinu a chlapci spolu začali chodit. Zažili spolu spoustu šťastných momentů, i horších chvil. Nic je nemohlo rozdělit. Až na Leviho sen. Když se Levi dostal na vyhlášenou uměleckou školu do New Yorku, shodli se, že nemá cenu v jejich vzatu dále pokračovat a stali se opět pouze jen přáteli. Eren si udělal ekonomickou školu a pracoval jako účetní. Levi se naplno přestěhoval do New Yorku, kde se z něj stala herecká hvězda. Eren občas zahlédl bulvární časopis, na kterém byl Levi s nějakou modelkou.
Byl Štědrý večer, pět let od jejich rozchodu. Eren ho za tu dobu viděl jen jednou, a to před třemi lety, kdy Levi přijel do jejich rodného města na návštěvu jeho matky. Eren seděl sám ve svém domě. Žil zde sám od té doby, co jeho rodiče koupili dům na Floridě a odstěhovali se sem. Eren byl spokojený, protože nebydlel sám. Společnost mu dělala jeho kočka Kometa.
Eren neslavil Vánoce až tak moc. Jediné co u něj doma připomínalo Vánoce byl malý vánoční stromeček v rohu obývaku. Eren seděl na gauči, na klíně měl položený notebook na kterém pracoval. Oči se mu jen kmitaly, jak četl řádky na monitoru. Do pozadí mu hrály jazzové koledy a po jeho boku ležela Kometa, kterou sem tam pohladil. V krbu praskal oheň. Najednou Eren uslyšel zvonek. Povzdechl si a zvedl se s úmyslem vyhnat další koledníky od jeho dveří.
„Nemám zájem o- Levi?" Když Eren otevřel dveře, neviděl venku čekat koledníky ale jeho bývalého přítele.
„Ahoj... Já... No... Jsem na Vánoce doma a řekl jsem si, že se za tebou zastavím. Pozdravit tě a tak." Pokrčil rameny. „Chápu jestli mě nechceš vidět... Klidně se můžu vrátit domů." Dodal poté Levi.
„Ne... Zůstaň. Stejně nemám nic na programu." Eren ho zatáhl dovnitř a zabouchl za ním dveře.
„Díky, je tam příšerná zima." Levi si sundal kabát a pověsil ho na místo, kam ho dával dříve. Eren si všiml, že má na sobě vánoční svetr a že v ruce drží láhev čehosi smetanového.
„Co to máš?" Zeptal se ho a pokynul mu aby za ním šel do obývaku.
„Vaječňák od mamky..." Řekl Levi a posadil se na gauč.
„Přinesu skleničky..." Řekl Eren a přešel do kuchyně. Vzal dvě čisté skleničky a vrátil se do pokoje. Posadil se vedle Leviho a nalil jim do skleniček.
„Jak jde život?" Prolomil Eren po chvíli ticho.
„Nijak extra... teď jsem dostal nabídku na nový seriál. Ale nevím, jestli na to kývnu. Vypadá to jako nekonečný seriál."
Mluvili. Mluvili tak, jakoby se nic nestalo. Jakoby tu celou dobu byli spolu. Jakoby mezi nimi nebylo 5 let, kdy se neviděli. Mluvili o všedních věcech. Až Levi po chvíli řekl co prolomilo jejich povídání.
„Mám pro tebe dárek..." Řekl.
„Ne... to nemusíš. Já pro tebe nic nemám. Nečekal jsem, že-„ Levi mu položil prst na rty, na znamení ticha. Levi sáhl do kapsy a vytáhl z ní obálku. Eren jí vzal do ruky a pomaličku jí otevřel. V obalce byla ukryta letenka do New Yorku.
„Já... nechápu." Vykoktal ze sebe Eren a podíval se na něj.
„Chybíš mi... Moc mi chybíš. Nedokážu na tebe přestat myslet. Ani za těch pět let to... nevyprchalo. Pořád tě miluju. Nedokážu si prostě pomoc. Chci... Chci tě požádat, jestli nechceš letět do New Yorku a bydlet se mnou. Pochopím, když řekneš že nemůžeš..."
Eren byl velmi překvapený. Nic takového nečekal. „Chci to." Skoro vykřikl a otočil se na Leviho. Usmál se na něj a poté ho hladově políbil na rty. Levi byl prvně překvapen ale poté ho začal líbat nazpět. Eren se mu posunul na klín a jeho polibky se staly hladovějšími. Brunet si moc dobře pamatoval Leviho citlivá místa. Levi po chvíli vstal a vzal ho do náručí. „Kde máš ložnici?" Zašeptal mu do ucha a políbil Erena pod čelistí. „Tam kde předtím." Zašeptal Eren a více se na Leviho natiskl.
„Zlato... dneska si musíme vynahradit těch pět let, co jsme byli od sebe..." Zašeptal Levi, zatímco nesl svého Erena do ložnice.
ČTEŠ
Yaoi adventní kalendář
FanfictionZa každý den až do Vánoc pro vás mám připravnený jeden Yaoi příběh na různé páry. Štastné a Veselé 🎄