Christopher - Lovec nebo vlkodlak?

19 1 0
                                    

,,Souhlasím s Christopherem." řekla a podívala se na něj. ,,Co tady děláš Hayley?" zeptal se jí Scott. ,,Kdo je Hayley?" zeptala se a všichni jsme byli překvapení proč si nás nepamatuje. ,,Jestli jste znali Hayley dceru Diany tak ta je pryč." oznámil Chris. ,,Jak to myslíš pryč?" zeptal se ho Scott. ,,Našli jsme jí asi před hodinou v lese viď Kate?" řekl a podíval se na Kate.

,,Ano. Už tehdy ani nevěděla kdo je. Nic si nepamatuje. Chudák její přítel, kterého roztrhala drápy." řekla Kate. ,,Ona roztrhala Thea?! Proč?" zeptala jsem se jich. ,,Nedokázala se ovládnout a použila na něj znehybňovací magii aby si to usnadnila." řekl Chris. ,,Proto mám zelené oči a né modré." vysvětlila Hayley.

,,Bez mojí magie bych měla jen modré." dodala a podívala se smutně do země. ,,Já nezemřel." řekl Theo, který se náhle zjevil za Scottem. ,,My mysleli, že tě roztrhala." řekla Kate. ,,Vyléčil jsem se ale cítím se jinak. Myslím, že mě kousla a jsem hybrid." řekl Theo. ,,Tady." řekla jsem a rozkousla jsem si zápěstí. Theovi zrudli oči. Opravdu byl hybrid.

,,Nedávej mu ji!!" zařval na mě Chris ale už bylo pozdě. Theo už se napil. ,,To si neměla dělat." řekl Chris. ,,Proč? Nic se neděje." řekla jsem a podívala jsem se na Thea. ,,Zatím ne ale vydrž chvíli." řekl Chris a já začala přemýšlet co by se mohlo asi tak stát.

Co stane Adrianě a Theovi se dozvíte v traileru v další časti.

Čarodějka v Beacon Hills 2 - Coven Syfons HybridsKde žijí příběhy. Začni objevovat