,,Jsem Diana, čarodějka, matka Hayley, přítelkyně Liama vlkodlaka a tvoje babička." oznámila Diana a podívala se na Miru. ,,To je nejspíš důvod proč jsem hybrid čarodějky a vlkodlaka." řekla Mira. ,,Ano to si získala po mě a Theovi." řekla Hayley. ,,Ty Maio jsi sice dcera Malii ale i přes to si i naše dcera takže je jen na tobě ke které smečce půjdeš." řekla Hayley a podívala se na Maiu.
,,Myslím, že půjdu s mou matkou. Chci se seznámit s jejímy rodiči." řekla Maia a odešla s Maliou k autu. Poté odjeli ale já nevěděla kam. ,,Miro ty a tvůj bratr jste byli dlouho od sebe a proto vás musím naučit jak se ovládat za úplňku, když jste u sebe." vysvětlila Hayley. ,,Tak pojďme." řekla Mira. ,,To není tak snadné. My jsme přijeli z New Yorku." řekla Hayley. ,,Já a Liam jsme tady se Scottem ve smečce ale Hayley a Diana bydlí v New Yorku." řekl Theo.
,,Můžete jít ke mě. Mám tady byt a všichni jste moje rodina." řekla jsem s úsměvem. ,,Ty jsi Adriana viď?" zeptala se mě Diana. ,,Ano. Jsem sestřenice Jacoba." vysvětlila jsem. ,,Ty jsi dcera Hayden?" zeptal se mě Liam. ,,Ano a můj otec je Tyler Lockwood." odpověděla jsem a dodala:,,Odkud znáš mojí matku vlastně?" ,,My jsme spolu kdysi chodily ale je to už dávno." odpověděl Liam.
,,Adriano kdy ses narodila?" zeptal se Liam?" ,,Přesně před čtyřma rokama." odpověděla jsem. ,,To není možné." namítal Liam a Diana se ho zeptala proč ho zajímá mé narození. ,,Ty ses narodila týden po té co jsem se rozešel s Hayden." řekl Liam a já byla překvapená. ,,Tím chceš říct...? Ty jsi můj pravý otec?" zeptala jsem se ho.
,,Dejte mi vaší krev udělám testy. Pokud neznáte nějaký další vlkodlačí tryk." řekla Mellisa a já s Liamem jsme přikývli. Mellisa nám teda odebrala krev a poslala vzorky na testy dna.
Po testech...
,,Je to tak. Liam je genetický otec Adriany a Hayden je matka. Hayley má teda sestru a Adriana je teta Miry a Jacoba." vysvětlovala Mellisa. ,,Ty jsi teda moje sestra?" zeptala se Hayley. ,,Až na matku máme dna stejné takže ano jsem tvá sestra a tím pádem jsem teta tvích dětí." odpověděla jsem a usmála jsem se.,,A proč jsi vlastně tady v Beacon Hills Adriano?" zeptal se Scott. ,,Já s matkou a Tylerem jsme se dozvěděli o pravé alfě v Beacon Hills a že má ve smečce Maiu a Jacobe. Tehdy jsem myslela, že jsem jejich sestřenice, protože mi to řekl jeden známý čaroděj." odpověděla jsem. ,,Teď ale pojďme domů už je dávno po půlnoci. Já spánek nepotřebuju ale vy určitě ano." řekla jsem a tak jsme se všichni co patřily k mé rodině sebrali a šli jsme ke mě domů.
U mě doma...
,,Ty Adriano, můžu být ve tvém pokoji?" zeptal se s úsměvem Mikael. ,,No fajn ale jen pro dnešek zítra odpoledne se vracíme. Damon a Elena už nás očekávají." odpověděla jsem a Mikael hned vyběhl po schodech. ,,Ty znáš Salvatorovic bratry?" zeptala se mě Diana udiveně. ,,Ano. Bydlela jsem u nich pár dní. Jeden původní mě chtěl zabít. Oni mi pomohli abych se stala takovou jaká jsem." odpověděla jsem a řekla jsem jim, že mě kousl původní a mě to díky Eleně změnilo v tribrida a že jsem dříve byla jen hybrid syfonia jako Mira a Jacob.Poté jsem jim ukázala jejich pokoje a řekla jsem jim, že mohou klidně zůstat až odjedu. Souhlasily a já jim dala druhý klíč od bytu. Poté jsem vyběhla do mého pokoje za Mikaelem. Chvíli jsme tam jenom seděli ale pak jsme si začali povídat.
,,Je mi líto, že jsem se s tebou rozešla, když jsem odjela do Beacon Hills." omluvila jsem se mu. ,,To nevadí. Už jsem ti odpustil." řekl a usmál se na mě. V tu chvíli po mě někdo vystřelil šíp. Naštěstí ho Mikael chytil a zničil ho. Podíval se z okna kdo vystřelil a zjistil, že to byla jen venku nachystaná past, kterou tam někdo dal. Když mi to chtěl pak oznámit zakopl a spadl přímo na mě.
Chvíli se na mě díval. Měl tak krásné oči. Nemohla jsem odolat. Políbila jsem ho a začali jsme se vášnivě líbat. Najednou do pokoje vrazila Diana. ,,Adriano venku jsou lovci!" vyhrkla ještě před tím než si všimla toho že na mě Mikael leží bez tryčka. ,,Asi byste se měli obléct." řekla, zavřela dveře a seběhla ze schodů k ostatním.
,,Ježiš. Lovce zmáknu levou zadní." řekla jsem a otevřela jsem dveře. Mířilo na mě asi 20 lovců ale já prostě s klidem řekla:,,Běžte domů a nechte nadpřirozené bytosti napokoji už navždycky!" poručila jsem a najednou se všichni otočily a šli pryč. ,,Ty jsi je zhypnotizovala?" zeptala se mě Mira. ,,Jo je to snadné a teď už pojďte spát." řekla jsem a všichni se vrátily do pokojů.
ČTEŠ
Čarodějka v Beacon Hills 2 - Coven Syfons Hybrids
Loup-garouJmenuji se Adriana Maxwellová a jsem sestřenice Maii (později Miry) a Jacoba hybridních dvojčat. Narodila jsem se s krví upíra, čarodějky a vlkodlaka. Nechci se chlubit ale jsem mnohem silnější, protože jsem původní upírka, mocná čarodějka a pravá a...