Bts o gun blackpink ile sarki soyliyecekti sarkilqrinin adi blinkarmy olacakti blink black pink hayranlarini army ise bts hayranlarini temsil edecekti bts birden bire irkildi provalari aksatmislardi ve bu yuzden saekida dansta hata yapabilirlerdi blackpink ise her gun pravo yapiyordu teahyong kendi cabalari ile ne yapabiliyorsa artik onu yapabiliordu kim namjoon desen zaten oda kendi halinde dans ediordu tek calistigi dans idi dierleri yatiordu hemde hep yatiolardi blackpink ise surekli devamli blinkarmy sarkisi icin calisiorlardi gece ssatt 5 olsa bile uyumuyorlardi bile gun gelip konser gunu catmisti her yer de insanlar blinkler ve armyler olmak uzere ayrilmisti blinkler şiyah pembe bir stadyuma armyler ise beyaz siyah bir stadyuma toplanmislardi rose basladi tehayong devametti derken sarkiyi muhtesem sesleri ile tamamladilar blink ve armyler cosuyorlar idi sonunda bir kavga oldu kim rose ve kim namjona sarilma hakki verilecekti sadece bir kisiye o bir kisi ise rozita adli bir kiz cikti miollet rozita yapmadigi birakmadi en son rozita. Olume bile dogru gitmisti bu hikaye devam edecek amacin en heyecanli bolmulerinde kesmek ve daha hizli bi sekilde bu kitabin ilginc merak wverici oldugunuzu dusunmezinizi saglamktir...........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❤Bts Türk Olsaydı❤
Fiksi PenggemarBn bts army im tam 5 yıldır bu kadar uzun süre army olan bir kızdan bu kitabı dinlemek kolaymı. S2nin biasınkim yorum lara yaz