Už 3 dny jsem neviděl Setha. Bylo to strašně divný a měl jsem o něj strach. Měl vypnutý telefon a nikdo o něm nic nevěděl. Bál jsem se, že se mu něco stalo.
Měl jsem důvod přemýšlet taky nad něčím jiným než nad sexu se zákazníky. Vyhýbal jsem se Leovi, jak jen to šlo a raději jsem se nechal polévat voskem od nějakého sexistického prasete.
Co mě ale zaráželo ještě více, byla Sethova nevšímavost. Proč si nevšiml, že mám na těle samé modřiny? Jediný, kdo si toho všiml, byl soused Garrett a to jsem s ním byl jen chvíli. (Ano, 3 hodiny jsou jen chvíle.) Bál se snad, že mi to udělal on? Nebo něco o mojí práci ví?
Než jsem si stihl odpovědět na všechny otázky, už mi muž, který využil mé křehké tělo ke svým potřebám, podával obálku s penězi. Něco mi ještě říkal, ale to jsem totálně ignoroval. Ani z mých úst nevyšla jediná hláska. Jen jsem se oblékl a odešel.
Nevšímal jsem si cesty a šel prostě tam, kam mě nesly nohy. Zarazil jsem až, když jsem narazil do něčeho měkkého. Lekl jsem se a prudce napřímil hlavu. Narazil jsem do kluka, který mohl být jen o pár let starší než já.
„Moc se omlouvám.“ Vykoktal jsem ze sebe a chtěl odejít. Ten kluk se netvářil zrovna 2x příjemně a mírumilovně.
„V pohodě, kotě.“ Zakřenil se a prohlížel si mě. Měl jsem strach, že jsem se nemohl pohnout.
„Máš strašně hezkou prdel. Uvidíme, co toho vydrží.“ Zašeptal mi do ucha a zmáčkl mi zadek.
„Prosím, neubližuj mi.“
„Ublížit ti? Ne, to ne. Jsem tu proto, abych pomáhal kurvám, jako jsi ty.“ Usmíval se. Těžce jsem polkl. Jak může vědět, že jsem šlapka?
„Jae dělej!“ Zařvala jakási skupinka klků a onen záhadný muž, kterému jsem se pravděpodobně líbil, zbystřil.
„Ještě se uvidíme, zlato.“ Mrkl na mě a spěchal za ostatními. Aspoň jsem věděl, jak se jmenuje- Jae.
Seděl jsem s klukama u baru a popíjeli jsme džus s vodkou. I s gay prostituty se dalo normálně mluvit. Měli jsme takovou skupinku, dalo by se říct, nejlepších kamarádů. Byl jsem zase v jiné společnosti, vlastně jsem byl v nějaké společnosti. Pořád jsem o Sethovi nic neslyšel a už mi to začínalo být jedno. Když o mě nemá zájem, tak ať si trhne nohou.
„Zlatíčka, poslouchejte mě chvíli.“ Zakřičel Leo, aby upoutal naši pozornost. Nechtěl jsem se na něho ani podívat, ale raději jsem to udělal, jinak by mě určitě zase tak silně vzal za krk a donutil mě dělat horší věci.
„Laea pustili z vězení, je zpátky.“ Napřímil jsem při vyslovení jména ‚Jae‘. Pořádně jsem si ho prohlížel a byl to opravdu on. Ten kluk, kterýmu jsem se tak včera líbil. Kluci se mu hned vrhali do náruče, každý ho musel hned políbit, obejmout a říct mu, jak jim chyběl. Nevěděl jsem, co byl zač, ale byl zajímavý.
„Tylera, jako obvykle?“
„Ne, dneska ne. Chci jeho.“ Usmál se na mě a už jsem věděl, co chce. Ale tenhle mi nevadil, přitahoval mě. Kdyby si o mě neřekl, šel bych s ním i dobrovolně.
„Tak co chceš, Jae.“ Koketně jsem se usmál a obkročmo si na něj sedl.
„Chci si s tebou povídat, Joshi.“
„Cože? To jsem nějak nepobral. Ty nechceš sex?“
„Ne… Teď ne. Všechno postupně… Nevidíme se naposled, neboj.“
Jak říkal, tak bylo. Povídali jsme si. O jeho životě a důvodu ve vězení, o mojem životě a důvodu šlapání, o Leovi,…
Při odchodu jsem dostal jemný polibek na rty.
Bylo to zvláštní. Opravdu zvláštní. Proč si chtěl jenom povídat? Co má v plánu? A proč mě přitahuje?... V hlavě se mi pořád rojily otázky, na které jsem nebyl schopný odpovědět.
Chystal jsem se už jít domů, ale ještě jsem si šel k baru na drink. Třeba to pomůže k vysvětlení mých otázek.
„Whiskey!“ Mávl jsem na Drakea- barmana.
„Ahoj Joshi, tebe bych tu nečekal.“ Promluvil na mě někdo a za zády a položil mi hlavu na rameno. Už jsem se těšil, že je to Garrett. Otočil jsem se a uviděl Setha. Vší radostí jsem ho objal.
„Měl jsem o tebe strach.“ Zašeptal jsem mu do ucha. Nechtěl jsem ho pouštět.
„Proč?“
„Blbá otázka. Protože tě miluju.“
„Já tebe taky.“
Po dlouhé době jsem si zase užíval sexu se Sethem. Potřeboval jsem zase v sexu city, užívat si to a představovat pro toho druhého partnera, lásku,… Ne jen kus masa, věc, hračku… Konečně jsem sex opravdu chtěl. Na plno jsem to prožíval.
„Jestli mi ještě jednou na tak dlouhou dobu odjedeš a neřekneš mi kam, tak se na tebe vykašlu.“
Seděli jsme se Sethem u společné snídaně. Vařil on, vždycky. Já to moc neumím a vařím jenom, když musím.
„Chci si s tebou o něčem promluvit.“ Tvářil se vážně, až jsem měl strach.
„A… A o čem?“ Koktal jsem. Nervózně jsem poklepával nohou.
„Přemýšlel jsem o našem vztahu a chtěl bych ti posunout dál…“
„Co.. cože?“ Mrkal jsem na něj jako retardovaná vážka.
„Chci s tebou mít vážný vztah. Ale opravdu. Napadlo mě, že bychom se mohli vzít.“
„V.. vzít? Eh, Sethe, já nevím. Je to na mě moc rychlé a nejsem na to připravený.“ Přece jenom, manželství je něco, z čeho nelze vycouvat jen tak.
ČTEŠ
Prostitution
General FictionJosh pracuje jako prostitut. Je znásilňován svým pasákem, musí snášet všechny hrůzy, co s ním dělají zákazníci. Žije s přítelem, který mu zatajuje věci, dělá si co chce a Josh nemá nejmenší ponětí o tom, co je jeho "láska" zač. Když se ale v jeho...