Kiki je zaspala dok je ali nastavila da radi proslo je 3 sata...sto znaci da je 5 ujutro.....Ally je i dalje radila, a Kiki je spavala....
Ally:. . . *jos samo.... 5 min.... uggh... *..
Ally je polako naslonila glavu na tastaturu i zatvorila oci... nakon toga je zaspala.
Kiki se ubrzo probudila jer je osetila neko pomeranje i cula je neki zvuk... to je bila Ally, zaspala je na kompjuteru...Kiki je premestila Ally na njeno mesto i sela za racinar....
Kiki: Aha...tako znaci ovo je uradila...Na ekranu su bili razni prozori.. svi sa nekim snimcima sa kamera....na snimcima se vide momci koji setaju gradom i kupuju nesto...izgleda Ally trazi onoga ko je slikao Wooyounga?..
Pregledlaa je te snimke i uocima lika koji ga je slikao, zumirala mu je facu i trazila ga u bazi podataka koju je naravno hakovala i preuzela....Aha Evo ga.... Yoo Sung Oh...takodje je iz mafije...lako za primetiti i provaliti...kaze 24k hmmm....zanimljivo... Sad cemo mi to da sredimo.....
Yunho je u tom trenu polako izasao iz sobe i prosao u wc.. kada se vratio pogledao je Kiki
Yunho: ne spavas?
Kiki:Ne smisljam sta da uradim....
Yunho:*sedne pored nje* ste nesto nasle?
Kiki: da nasle smo... Wooyounga je slikao Yoo Sung Oh i mafije 24k predpostavljam placen je ili nesto slicno...razmisljam kako da ga zaplasim....
Yunho: pitacemo Seonghwa-a kad dodje.. on ima obicno tako neke informacije
Kiki: Ma treba mi ideja ne informacije...ma dobro nema vremena zovi ga odmah da se dovukao ovde
Yunho: 5 ujutro je......ne zelim da ga zovem.. ai ti treba da spavas
Kiki: Ne moram ovo da sredim ...
Yunho se namrstio i prekrstio ruke...
Yunho: odnecu te do kreveta
Kiki: A laptop?
Yunho: sta ce ti.. ides da spavas
KikiKiki: ali...
Yunho:*zagrli je* nema ali....
Kiki: okyy...
Yunho: aj idi ti ja cu odnesem Ally u sobu da mi Mingi nebi glavu skinuo..
Kiki: Oki...*otisla je*
Yunho je zatvorio laptop, a zatim je podigao Ally i odneo je u sobu kod Mingija.. spustio ju je na krevet.Krenuo je nazad do Kiki u sobu, usput je uzeo Jastuk iz dnevne..Kiki je sedela na krevetu i cekala ga da dodje...
Yunho:*udje u sobu i sedne pored nje*...ja necu zaspati dok ti ne zaspis.. ok?
Kiki ga je obgrlila i povukla nazad na krevet .... vazi!
Yunho :*nasmesi se i zagrli je* ^^...
Kiki: Lepo spavaj malii ^_^
Yunho: yahh nisam mali.. stariji sam od tebe-
Kiki: Nahh nema to bas mnogo veze lol
Yunho:*poljubi je u celo* znam zezam se..
Kiki: a dushaaa *nasloni se na njega*
Yunho: aj sad spavanje ne izvlaci se
Kiki: okii
-time skip 10 ujutro-
Okupili su se svi i poceli sa pravljenjem plana sta ce i kako ce.... idalje nisu znali da li je lokacija prava.......ako jeste moraju biti spremni.. na sve...
YOU ARE READING
The sky is falling down [Ateez ff.+24k]
FanfictionAko me razumete svidece vam se ^^ Prica o ekipi momaka , tajnih mafijasa, i njihovim avanturama i ljubavima...