"Pa...tebra nismo se posvadjali vec smo ostali ok posle raskida nema potreba za tim ... rekao sam ti vec da-"
Ally ga je pogledala progutala je pljuvacku.. imala je takvu zelju da mu lupi samar ali nije mogla "Ne obracaj mi se" rekla je i otisla u Wooyoungo-ovu sobu. "Ali-"... kada je Ally otisla u sobu jedino sto je rekao je bilo "Shit "...
Mingi je izasao iz baze i otisao da se smiri... odlucio je da ce veceras pozvati Yunhoa... Ally je sela pored Wooyounga i zagrlila ga je.Wooyoung ju je pogledao zbunjeno pa ju je zagrlio.."sta je bilo?" "Mingi me iznervirao.. " rekla he tiho... i zagrlila ga jace zadrzavajuci suze..
"Sto , sta je uradio?" Vec zabrinuto ju je pitao i poljubio u glavu.. Ally mu je ispricala sta se dogodilo.. njen glas je svo vreme pucao od nerviranja i zadrzavanja suza.
"O jebem mu mater....kretencina de ajde pisti ga lezi malo spavaj odmori se ili izadji da se prosetas znas da su keva i cale na putu tako da ono " rekao je "ali ne idi sama ok ?"
Ally ga je pogledala i zagrlila cvrsto "hvala.. ti si najbolji brat" rekla je .. "Volim i ja tebe ali sam daleko od najboljeg" ..
Ally je prevrnula ocima i ponovila "Ti. Si. Najbolji. Brat. Na. Celom. Svetu. Ok? " rekla je sad malo nasmejana. " Okey okeyy nemoj da me bijes .. xD" rekao je saleci se kako bi je jos nasmejao.
Ally ga je jos jednom zagrlila i ustala "hvala.. idem malo napolje" rekla je sa smeskom i dodala "ne brini necu sama" .. Zatim je izasla iz sobe i pozvala Hui-a
Hui je blejao na krevetu i gledao u plafon , pored njega je sedeo i Kisu i jeo cips .... Zazvonio mu je fon .... pogledao je u telefon i samo ku se odjednom stvorio osmeh na licu ... Kisu ga je gledao ko debila ...
"Um ko je to ?" -upitao je Kisu
"Ma ne bitno" ustao je i otisao u svoju sobu i zatvorio vrata i brzo se javio ...
"Heyooo" rekao je"Heeyyy ooces.. napolje?" pitala je. "Da , naravno... Kad da dodjem po tebe i gde?" rekao je sa osmehom
"cekacu te ispred 'baze' ako ti nije problem ..sad odmah" Rekla je dok joj se mali osmeh pojavio na licu..
"Izadji za 15 minuta ispred ne ranije ne kasnije , stizem !" rekao je.. "Okkee vidimo seee" rekla je i prekinula vezu
Posle tacno 15minuta Hui je stigao , nije dugo cekao . Posle par sekundi izasla je i Ally ispred baze... nije ga odmah priemtila tako da je morao da otvori prozor
"Upadaj" rekao je sa osmehomAlly je sela u kola "Heeyy brzo si stigao hahaha" rekla. je sa smeskom. "Pa rekao sam ti , a ja sta god da kazem ja ispunim obecanje " rekao je sa smeskom i namignuo joj je , "pa gde cemo? Gde zelis da ides?"
"gde god.. samo malo dalje odavde.. " rekla je tiho... "Nesto se desilo?" Krenuo je ka centru grada
Ally je pogledala kroz prozor "mhm" rekla je
"Mogu li znati ili?" upitao je vec vidno drugim tonom. Ally je cutala par minuta.. "Mingi i ja.. smo se malo posvadjali.. "
"Au tebraaa ... sta je bilo? Jel nesto bas veliko ili ono ? Zao mi je " -rekao je. Ally je izdahnula i ispricala mu sve kako se desilo... cak i zasto je bila nervozna.. tj deo sa Kiki...
"Gledaj ovako sto se tice Mingija ... pa ono kontam da nije hteo nista lose al je glupo sto je to uradio mogao je to posle da sredi .... a sto se tice Sungoha .... veruj mu , on jeste malo cudan i opicen i nekad se cini kao da je lajsnuo ali on ako nekog voli tom nekom se nista nece desiti makar bilo ne znam ni ja sta ... ne brini se nista ... a sad ajde da skrenemo misli sa tih nekih negativnih stvari i da lepo idemo da se zabavimo , da li si za has?" Upitao je
"mhm" Ally je klimnula glavom. "Zelis li krofne? Ili palacinke? Ili neki sladoled? Ili wafle? Ili idk sta god hoces " uparkirao se a zatim ju je pogledao i rekao " a daj nasmej se malo nije sve tako crno ... "
"a de ces da nadjemo tonu 2 ujutro? " pitala ga je zbunjeno , zatim je dodala "mogu ja da se nasmejem.. ali nebi bio pravi odmeh.. oces to? " Rekla je i pogledala ga "Sad je dva ujutru... aaa daa ... ok .... a kod mene da jedemo prodavnice rade 24h " rekao je a onda dodao "Lazan osmeh? To ne želim, zaradiću ga sam..." to je rekao tako sigurno u sebe..
Ally je pogledala u pod "moze.. ajde da jedemo gde god.. " rekla je tiho
"Kako god i sta god zelis malecka"-rekao je tise i blago se osmehnuo
Cim je cula taj nadimak Ally je pocrvenela kao paradajz "p-pa...ajde da kupimo neke krofne.. ti.. predlozi gde cemo da idemo... " rekla je. "Vazii hajdemo izlazimo onda ovde" - rekao je smejuci se 'preslatko .. oki aj sad Hui previ budalu od sebe da je nasmejes nije ti to tesko '
"ooki" rekla je i uzasla iz kola. Hui je stao pored nje i malo razmislio ... " Hmmm pogledaj u nebo i reci mi sta vidis?"
Ally je pogledala u njega pa u nebo "nista?.. nema zvezda.. " rekla je. "Da li je tvoj cale lopov ili nesto slicno?"-rekao je pokusavajuci da se ne nasmeje ... (ono kad jos niste rekli a vec bi pukli od smeha)
Ally ga je pogledala zbunjeno "what-" ."Zato sto je neko ukrao zvezde sa neba i stavio ih u tvoje oci..."-rekao je i nasmejao se...
Allyno lice je bilo toliko crveno da bi neko. pomislio da joj nije dubro.. gledala je Hui-a zbunjeno jer nije znala sta da kaze.
"Jeli imas kartu?! " - pitao je sa ogromnim osmehom.
"Izgubio sam se u tvojim ocima"- rekao par sekundi posle.
"Hej, ispao ti je osmeh. Da li smem da ga podignem umesto tebe." brzo zatim rekao je ovo jer se osmehnula, a on se savio i pokazao na pod.Ally ga je gledala i onda pocela da se smeje "a daj prekini visee! " rekla je i nastavila da se smeje dok je stomak nije zaboleo
"A sto bas si mi slatka tako kad se smejes... nego sta ti rece ono krofne jel da?" rekao je smejuci se.. kako je to rekao stao je ispred nje i hodao u nazad okrenut ka njoj
"da da moze" brisala je suze koje su joj krenule od smejanja
u jednom trenutku Hui se sapleo i pao ....
"Hui?! " prisla mu je i cucnula pored njega "Jesi dobro?! " pitala je malo uplasena. Hui se brzo podigao i privukao je blize sebi , a potom ju je poljubio " i got you " rekao je sa osmehom posle poljubca
Ally-n mozak je u trenutku prestao da radi "uhhhhhh" samo je to mogla da izgovori.
"sorry...for that lol" rekao je Hui gledajuci u pod...
Ally ga je pogledala i zagrlila "again" rekla je tihoHui je malo pocrveneo ... "wait what?".
Ally mu se priblizila malo "jos jedann" rekla je. Hui se samo nasmejao i poljubio je opet...Ally je nakon par minuta prekinula poljubac "a da ustanemo mi?" rekla je i pocela da se smeje opet. "Aa mogli bi ozbiljno haha" Hui je to rekao sa velikim osmehom ustao je i uhvatio ju je za ruku.
Ally je ustala i pogledala ga "aa.. da se ipak prosetamo malo?" pitala je.
"Moozee .. but um should i ask what with Mingi?".
Ally ga je pogledala.. zatim ga je zagrlila cvrsto.Hui se zaustavio i zagrlio ju je.
*time skip 4 ujutro je Sungoh je vozio Kiki nazad do San-ovog stana.
"To be honest spava mi se i ne zelim da idem kuci but moram .... videcemo se neki dan jos?" -rekla je Kiki . "naravno mozemo da sa vidimo kad god pozelis" Sungoh je rekao i nasmejao se. "Jejj lyy " rekla je sa osmehom i poljubila ga u obraz
KAMU SEDANG MEMBACA
The sky is falling down [Ateez ff.+24k]
Fiksi PenggemarAko me razumete svidece vam se ^^ Prica o ekipi momaka , tajnih mafijasa, i njihovim avanturama i ljubavima...