20

90 8 0
                                    

-sledece jutro Seonghwa i ostali su usli.. videli su Ally koja spava na kaucu i culi su Mingija koji spava u drugoj sobi... "Nisu se.. pomirili..?" Seonghwa je odmah primetio malo razocaran
Seonghwa je probudio Ally.. Ally se uspravila u sedeci polozaj "Jel moze 'on' da izadje tako da ja legnem na krevet? " pitala je pospano "zar se niste pomirili???" Ally ga je pogledala... "ne? sto bi smo.. njegova je krivica"

Hongjoong je otisao do Mingija da ga probudi

Mingi se probudio cim ga je Hongjoong cimnuo i pogledao ga "molimmmm? " rekao je nervozno i pospano

"Umm... niste se pomirili? I da dobro jutro"-rekao je Hongjoong

Mingi je prevrnuo ocima "ne nismo se pomirili ,jesi me samo zato probudio? " rekao je dok je njegov ton zvucao kao da je iznerviran

"Nisam 10h ... sorry?i guess? "-rekao je malo sramezljivo HJ(hongjoong)

Mingi se okrenuo na drugu stranu "laku noc"

"A daj brate ustani... jebeno se pomirite vise rezardirani ste" - HJ se malko iznervirao

"stoooo? " pitao je pokusavajuci da zaspi

"Jer ste jebeno savrseni jedno za drugo i dzabe se svadjate to nema poentu jebote vise "

"sta da ti dam? " pitao je pokusavajuci da se ne smeje

" Kurac od bicikle jebote aj bezi debili mali ne vredi komunicirati sa tomom " - rekao je HJ i krenuo iz sobe

Mingi je u trenutku poceo da se valja od smeha

HJ se zbunjeno okrenuo ka njemu - "Sta se sad cerekas tu a?"
Mingi je stao drzeci se za stomak a onda je obrisao suzu koja mu je krenula "Ally mislim da smo ih dosta muciliii" prodrao se.. "Aha i ja mislim" Ally se smejala takodje

Seonghwa je samo zabo .... "Govna mala"

"Picke prenkerske" -reko je HJ sa osmehom

"volimo i mi vas" Ally je dodala

"Niko ovde nije pominjao ljubav lol" -rekao je Seonghwa (SHW)pokusavajuvi da se ne nasmeje dok je HJ uveliko pucao od smeha

"mozes da biras kroz koji prozor da te bacim.. " Ally je rekla

"Salim se" -rekao je brzO

~Time skip~

Ally je stajala ispred baze i cekala momke da dodju po nji kolima i da odu negde.. nije ni ona znala gde ali zna da idu svi zajedno... gledala je u fon i cekala ih dok se odjesnom nije parkirao neki crni auto.. ona se odmakla malo da ne smeta kad su se vrata odjednom otvorila i to brzo.. to je nateralo Ally da pogleda gore tacno u trenutku kada su dva tipa dosla do nje i uvukla je u kola.. tada joj je telefon ispao.. Ally se otimala i sutirala ali joj je jedan stavio maramicu natopljenom necim.. vid joj se zamutio i ally je ostala bez sveati.. crni auto je brzo otisao.. nakon par minuta momci su dosli.. stali su ispred cekali malo svrinuli par puta  zvali na fon i nista.. Mingi je odlucio da ode po nju.. izasao je i video njen fon....

Mingi je uzeo nen telefon i shvatio je da je nestala... uzeo joj je telefon i samo sto nije zaplkao..... Yunho je izasao za njm i prisao u je...

Yunho ga je pogledao zbunjeno "sta ti je?  sto si stao sta si nas-" spustio je pogled i ugledao fon "j-jel to njen fon? "

Mingi ga je pogledao bledim pogledom i tiho rekao .."Da.."

Yunho je prebledeo.. nije znao sta da radi... uzeo je svoj fon i poslao kiki poruku da odmah dodje do baze....."ajmo unutra... " rekao je tiho..

Svi su usli u bazu , a Yunho je zagrlio Mingija.. i rekao "Znam da ovo bas i ne moze da bude tako , ali neoj da brines nacicemo je sigurno.."

za to vreme Kiki je bila na casu kad joj je stigla poruka od Yunho-a procitala ju je i pogledala okolo.. nije znala kako da se izvuce sa casa.....onda se setila.. posto je sedela pored vrata koja su na njenu srecu bila otvorena polako i tiho je izbacila ranac napolje dok profesor nije gledao.. onda je pitala da ode do toaleta i profesor ju je pustio...Kiki je krenula ka bazi... i odlucila da ide precixom kroz park.. prosla je park i krenula ka bazi , bela kola su se zaustavila pored nje kao i sa Ally neko ju je uvukao unutra....i kidnapovao je...

Dok su njih dve pricale u sobu je usao decko bele kose.. Ally i Kiki su ga pogledale....momak je u rukama drzao tacnu sa hranom "da li ste.. uh.. gladne? " .  Ally ga je pogledala iznervirano "PUSTI NAS! "   "Zao mi je ne mogu... " rekao je tiho i prisao im stavljajuci tacnu ispred njih.."odvezacu vas da bi ste jele.. ok? " pitao je vidno nervozan...

Kiki ga je pogledala tuznim pogledom setila ga se.... a zatim je rekla "Ne izgledas mi bas kao da si njsrecniji sto ste nas kidnapovali..."

Kiki ju je odvezala i sela pored Allly..pogledale su se....

Ally je samo pogledala u Kiki i zagrlila ju je....  Sungoh je izdahnuo "niste gladne?.. " pitao je tihoKiki ga je pogledala, a zatim rekla.. "Nije bas neka situacija u kojoj bi mogla da jedem bilo sta, a i bolje da ste nas u kuhinju stavili nego ovde...barbiseneko najeo.." to je rekla jako smirenim glasom...

Pogledao je u stranu.. "ne mogu da vam pomognem... " rekao je tiho "ja ovo nisam ni hteo......."

N-Nisi?" Kiki je pomalo zbunjeno rekla...

"nope.. ovo nije bila moja ideja....."..pogledao je kiki "pogotovo kad sam video koga ustvari treba da otmem... "

" WOW ali zasto ?",pitala je Kiki

Sungoh je pogledao u stranu "sta zasto?.. zasto smo vas oteli ili? "..pitao je zbunjen

"Ne nego zasto si ti protiv njih i zasto ti je zao bas nas dve?" pitala je Kiki

"aha.. pa iskreno vise mi je tebe zao...nju ne znam......a ne znam zasto sam protiv njih....ovo mi se ne cini ispravno... " rekao je tiho

"Jel mozes da dodjes za cas?"

Sungho je bio skeptican na momenat ali je ipak odlucio da joj pridje.. cicnuo je ispred nje..  Ally ga je gledala ko da ce da ga ubije ali je cutala..

The sky is falling down [Ateez ff.+24k]Where stories live. Discover now