Tego dnia, każdy kto pojawi się w czapce Mikołaja, zostanie nagrodzony. Nie ma szlabanów, ocen, ujemnych punktów. Jest za to pytanie! Czemu Huncwotów nie robią Żartów? Trza zacząć! To najpierw jeden, na zachętę. Huncwoci sami zacznijcie myśleć!!!!
-> tu piszcie imię postaci i czy ma czapkę Mikołaja!❤
Remus wszedł z niewinnym uśmieszkiem do sali. Lily weszła za nim kręcąc głową i co chwila syczała: nie róbcie tego!
Remi nic sobie z tego nie robił. Peter wbiegł nagle z dzikim piskiem. Podleciał do stołu nauczycielskiego i wyciągnął najbardziej drętwych nauczycieli od stołu. Nic nie przeczuwający nauczyciele wyszli z Glizdogonem z sali. Nadeszła pora na prawdziwą magię Mikołajek. Syriusz i James wbiegli do WS z krzykiem: rozdajemy alko!
Z pomocą zaklęcia Remusa alkohol wlał się do każdej szklanki. Uczniowie jak najszybciej to wypili, myśląc że to zakazany napój, na który nie pozwalano w zwykłym dniu w Hogwarcie. Zapomnieli jednak na co stać Huncwotów. Ich włosy zmieniały kolor, ręce trzęsły się a policzki szczypały. To Remus wykazał się świetną inicjatywą, robiąc eliksir, który stworzył sam, a projektował od lat. Coś specjalnego jednak czekało ślizgonów. To akurat zasługi Slughorna- nie wziął pod uwagę tego, że Remus jest nie tylko świetnym uczniem, ale także Huncwotem. Podwędził mu eliksir który sprawił, że ich przeróżne części ciała powiększały się do gigantycznych rozmiarów.- Według moich obliczeń, o 17.00 powinno się to uspokoić- krzyknął Łapa.
- ale węże mogą poczekać trochę dłużej!-dorzucił Rogacz.
W tamtej chwili wrócił Peter, i czterej ślizgoni zatrzęśli się od śmiechu. McGonagall nie miała już takiej szczęśliwej miny.
-Potter, Black, Pettigrew, Lupin. Za pięć minut w moim...
- Ależ Minerwo, są Mikołajki. -Dumbledore powstrzymywał śmiech. A propos naszej Nagrody Z Czapkami Mikołaja- klasnął w dłonie, a wokół wszystkich którzy mieli tego dnia Mikołajkowe czapeczki zaczęły krążyć skrzaty domowe, rozdając ogromne worki słodyczy. Huncwoci przybili sobie piątki zwycięstwa.
Stół nauczycielski
Stół Ravenclawu
Stół Slytherinu
Stół Huffelpuffu
Stół Gryffindoru
Pusta sala 1
Pusta sala 2
Pusta sala 3
Pusta sala 4
Pusta sala 5
Korytarz 1
Korytarz 2
Korytarz 3
Korytarz 4
Korytarz 5
Wieża Ravenclaw
Dormitorum dziewcząt
Dormitorum chłopców
Wieża Slytherin
Dormitorum dziewcząt
Dormitorum chłopców
Wieża Huffelpuff
Dormitorum dziewcząt
Dormitorum chłopców
Wieża Gryffindor
Dormitorum dziewcząt
Dormitorum chłopców
Łazienka dziewcząt
Łazienka chłopców
Łazienka Jęczącej Marty
Komnata tajemnic
Kuchnia
Błonia
Drzewo 1
Drzewo 2
Jezioro
Zakazany las
Krzaki
Wierzą Astronomiczną
Pokój nauczycielski
Ja mam zjebane Mikołajki, ale chcę żeby wasze by szczęśliwe. Piszcie w tym rozdziale, żeby poprawić mi humor!❤