< Sophie Hemmings>
Ogólnie to na gali mój tata dostał tą nagrodę ,a ja tak się zagadałam z Rickiem ,że nawet nie ogarnęłam kiedy pojechaliśmy się przebrać i na imprezę . Jak już byliśmy w klubie ,, wino i lód " zadzwoniłam do Natha .
- Hej Nath
- Hej .
- Chcesz wpaść do ,, wino i lód " na imprezę ??
- Wieszz .. jestem zajęty .. ciszej - mruknął a ja usłyszałam tą samą muzykę co gra w klubie .
- No okej . pa - powiedziałam i się rozłączyłam .
- Co jest ?? - Zapytał Rick głaszcząc mnie po plecach .
- Nic ... chodźmy po drinki . - pokiwał głową więc pociągnęłam go do baru - coś mocnego
- Shoty z podwójnej ?? - pokiwałam głową - Ile ?? - zapytał mega przystojny barman Chris ,który jest moim psiapsi od seksu . No kiedy nie mam chłopaka .
- Hmmmm osiem.
-Okej dla naszej stałej klientki - tu puścił oczko - za darmo .
- Dzięki Chris . To do dna Rick - zaśmiałam się piją pierwszy kieliszek . Rick poszedł w moje ślady . Gdy wypiliśmy cmoknęłam Chrisa w usta i poszłam na parkiet ciągnąc Ricka . Zaczęliśmy tańczyć ocierając się o siebie jak większość par tutaj .Rozejrzałam się dookoła i zobaczyłam Nathana z jakąś rudą laską jak siedzieli w lożach . Nie powiem ,że nie ale była piękna . Ruszyłam jak z kopyta w ich stronę . Jak byłam blisko zaczęli się lizać . Jeszcze szybciej szłam i jak byłam obok zaczęłam na niego krzyczeć - Jestem zajęty tak ?! Czym lizaniem się z tą rudą !?
- Sophie ... jak ??
-Srak . Nathan to koniec ! - krzyknęłam i zaczęłam biec zapłakana do wyjścia . W końcu wpadłam na czyjąś klatkę piersiową ,był to jakiś wysoki szatyn starszy o jakieś 2 lata . - Przepraszam . - Chciałam go minąć ,ale złapał mnie za rękę.
-Spokojnie . Jestem Mike ...Chcesz się przewietrzyć ??
- Nie powinnam poszukać przyjaciół ..
-Ale nie daj się prosić - pociągnął mnie do wyjścia . Oczywiście ja się szarpałam ,ale na nic . Przerzucił mnie przez swoje ramię . Zaczęłam krzyczeć .
- Pomocy !!! Chris !!! Rick !!! - po chwili poczułam jak ktoś mnie łapie . Wszystko działo się tak szybko . Byłam w ramionach Chris'a gdy Rick okładał pięściami tego całego Mike'a . Wykaraskałam się z objęć przyjaciela i podbiegłam do Ricka . - Rick ! Przestań !! Proszę !! - Chłopak był jak w transie ,ale gdy usłyszał mój płaczliwy głos oderwał się od chłopaka i mocno mnie przytulił .
- Już spokojnie . Zawieść Cię do domu ?? - Pokiwałam głową .Rick podniósł mnie w stylu panny młodej i zaniósł do samochodu . Byłam tak zmęczona ,że zasnęłam w samochodzie .
Obudziłam się jak Rick kładł mnie do łóżka .- Przebrać Cię ?? - pokiwałam głową . Delikatnie zdjął ze mnie mój koronkowy top i jeansy . Ściągnął swoją koszulkę i ją na mnie założył . - Zostać z tobą ?? - Pokiwałam głową . Po czułam jak materac obok mnie się ugina , po chwili chłopak przyciągnął mnie do siebie . Po chwili zasnęłam .
***
Buziaki wasza Wercia ❤️
CZYTASZ
Memories
Teen FictionSophie to zwyczajna dziewczyna ... no może nie do końca . Ma sławnych rodziców i pojebane rodzeństwo . W jej życiu dużo się dzieje , a będzie jeszcze więcej się dziać .Lecz Soph nigdy nie spodziewała się co może zapoczątkować wielka gala muzyczna...