Rozdział 8

65 4 0
                                    

Sophie pov>
Rick był już bez bluzki i w trakcie ściągania spodni kiedy do pokoju ku zgrozie wszedł mój tata .
- Sophie ,Rick macie zejść na... CO TU SIĘ ODKURWIA ?!

- To nie tak jak myślisz ! Naprawdę tato !

-Okey uznam , że tego nie było , ale macie 5 minut na ogarnięcie się . - powiedział i szybko wyszedł z pokoju .  Głośno westchnęłam i zakryłam twarz.

- Raczej nic z tego nie będzie...- powiedziałam załamana do Ricka chowając głowę pod poduszkę .

- Ej ej nie ma się co załamywać . Jeśli chcesz możemy skoczyć do mnie . Dom pusty , rodzice tutaj  więc jeśli bardzo chcesz możemy skoczyć na ten obiad czy co tam jest do jedzenia i pójść do mnie - powiedział po czym uśmiechnął się zalotnie. Momentalnie uśmiechnęłam się i przytaknęła . Szybko pobiegłam do garderoby ubrać się w jakieś sensowne ciuchy.  Ostatecznie wybrałam :

Z takim zestawem ubrań poszłam do łazienki , żeby się lekko odświeżyć

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Z takim zestawem ubrań poszłam do łazienki , żeby się lekko odświeżyć .  Rozczesałam swoje włosy  i wyszłam. W pokoju zobaczyłam już ubranego Ricka czekającego na mnie . Posłałam mu przyjazny uśmiech i wyszłam kierując się do jadalni . Jak się okazało mama zrobiła kurczaka  w pięciu smakach na obiad.  Usiadłam przy stole obok Jasona ku zgrozie na przeciw taty.  Przez cały posiłek nie odzywałam się z resztą tylko dorośli się odzywali . Po mega pysznym posiłku stwierdziłam , że pozbywam , bo nikt inny z mojego rodzeństwa tego nie zrobi .  Kiedy miałam zmywać ostatnie sztućce poczułam silne ramiona  obejmujące mnie od tyłu .
- To co zmywamy się do mnie ? Jessie jedzie do koleżanki a moi rodzice będą pić z twoimi . Więc mamy gwarancje wolnej chaty .
- Już daj mi pięć minutek dokończę mycie naczyń i skoczę po telefon i ładowarkę . - w odpowiedzi dostałam jedynie przytakujący pomruk przy uchu przez co przeszła mnie przyjemna fala ciepła.  Dosłownie po trzech minutach skończyłam myć pozostałe naczynia i pobiegłam po wcześniej wspomniane rzeczy. Wstąpiłam jeszcze do salonu i powiedziałam , że wychodzimy. Po czym skierowałam się do samochodu Ricka. W zawrotnej prędkości jechaliśmy do domu chłopaka.  Kiedy byliśmy już na miejscu Rick wysiadł z auta i otworzył mi drzwi . Uśmiechnęłam się do niego i dość szybkim krokiem ruszyłam do drzwi . 
- Może na początek obejrzymy film , co powiesz na „After"? 
- Chętnie . Pójdę po przekąski a ty włącz film dobra ?- powiedział i zniknął za pewne w kuchni .  Ja zaś skierowałam się do salonu gdzie wyszukałam film. Rozsiadłam się wygodnie na kanapie i czekałam na chłopaka. Jednak po chwili usłyszałam hałas i łańcuszek przekleństw. Lekko się zaśmiałam i poszłam do kuchni . Zobaczyłam tam Ricka , który lekko załamany zbierał żelki z podłogi próbując nie pokaleczyć sobie rąk odłamkami szkła ze zbitej miski.
- Pomogę Ci - szepnęłam i kliknęłam tuż obok chłopaka . Oczywiście ja niezdara wbiłam sobie szkło w kolano - kurwa- stanęłam . Szybko wstałam lecz nie było to zbyt mądre gdyż poleciałam prosto głową na blat. Byłam już gotowa na ogromną fale bólu lecz nic takiego się nie stało . Otworzyłam lekko oczy i zobaczyłam uśmiechniętego Ricka , który mocno trzymał mnie w talii.
-Chyba muszę Ci opatrzyć kolano . -Powiedział po czym posadził mnie na blacie i sięgnął do jednej szafek po apteczkę . Szybko zajął się moim kolanem i szeroko się uśmiechnął - skończone . - po tych słowach szybko wypiłam się w jego usta. Pocałunek na początku był bardzo delikatny . Wręcz niewyczuwalny. Wielkie , szorstkie dłonie muskały moje lekko odkryte biodra. Lekko speszona oderwałam się od chłopaka i powiedziałam :
- Mieliśmy oglądać film.. - po czym zeskoczyłam z blatu . Wzięłam colę i żelki po czym szybkim krokiem ruszyłam do salonu.
Rick pov>
Sophie była mega dziwna najpierw chciała się ruchać a kiedy zacząłem ją całować spieszyła się i zniknęła w salonie. Zdziwiony ruszyłem w jej kierunku. Dziewczyna siedziała na kanapie z włączonym filmem. Kiedy usiadłem obok niej włączyła film i lekko się przysunęła lecz zachowała dystans.

~
Kiedy minęła już ponad połowa filmu nie wytrzymałem i wpiłem się w jej usta. Dziewczyna na początku była mega zdziwiona i nie oddała pocałunku lecz kiedy już miałem się poddać stało się coś czego się nie spodziewałem...

MemoriesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz