Pertemuan tidak disangka

5.5K 30 13
                                    

Aku bergegas ke syarikat "Aqif enterprise sdn.bhd."aku terlalu cepat smpai aku terlangar seseorang dan terjatuh.Lelaki itu pun menghulurkan tangan dan aku apatah lagi meletakkan tangan aku dan lelaki itu menarik aku tidak terlalu kuat dan tidak terlalu perlahan hingga aku berada di dekapan badan lelaki tersebut tanpa berkata apa2 kerana aku terkaku seketika sehinggalah lupa aku sudah terlambat untuk meeting dengan Tengku aqif riski hari ini dengan suatu hal yang sangat penting tetapi terlanggar dengan lelaki yang kacak hingga perempuan yang melihatnya pun akan cair dan mengejarnya tapi tidak pada aliesya batrisya dia bukan begitu kerana dia menjaga lagi maruahnya agar tidak terjatuh ke lelaki lain.

Lelaki itu mula bersuara
"Awak okay ke tak ni maaf sebab dh langgar awak"

"tkpe, maaf saya yang salah sbb terlanggar awak dengan tidak sengaja "kata Aliesya batrisya

Aliesya terus berlalu begitu sahaja selepas meminta maaf dan terus pergi ke bilik tengku, yang dia pasti mesti dia akan dimarahi tidak lama lagi kerana sudah terlambat.

"Hbislah aku jap lagi, apa yang aku nk bagi alasan ni ",......berdesis di dalam hati sambil mengeluh apalah nasibku.

Dia mengetuk pintu bilik tengku aqif riski,..... Dan alies menunggu suaranya itu.

"Masuk"suara itu kelihatan tengang sedikit mungkin kerana aliesya terlambat.

Aliesya menelan air liur dengan kasar dan bermain dengan jarinya dan aqif sedar dengan perbuatan nya itu tersenyum sinis..,,,......

"Hmm, jadi awaklah yang langgar saya tadi huh? Aqif mengangkat keningnya..., tkpelah jadi apa tujuan awak datang kesini? Untuk apa?

Aliesya mengangkat kepalanya dan memandang aqif dengan padangan yang sama seperti mahu melawan sja matanya dengan dia tetapi perasaan nya itu dikawal, "Saya datang disini atas permintaan encik razlan sendiri, dia mahu awak bekerja sama demgan syarikatnya untuk hal business"kata aliesya tanpa membuat reaksi.


Nafsu semata mataWhere stories live. Discover now