"You are mine"

4.2K 27 4
                                    

"Oh, mcm tu baiklah saya setuju tapi saya nk ada patner saya tak mampu buat sorang ii.",.. Aqil riski menunggu jawapan aliesya dan akhirnya aliesya mengangguk kepala nya.

Lepas habis, aliesya pun keluar.

Aqil riski pov

"You are going to be mine aliesya batrisya, just wait when i got u i will never let u go this is my promise sweetheart" kata aqil riski sambil tersenyum sinis dan melihat saja aliesya dari tingkap.

"Hemsem juga mamat tu,ish apa yang aku merepek ni takkanlah aku dh jatuh cinta kat dia? Kalau ya pun kenapa, salah ke dia jatuh cinta yang lain darjat denganya adakah aku tidak layak kerana dia tengku dan aku adalah perempuan yang biasa sahaja dan bukannya kalangan orang kaya kaya"mengomel aliesya.

Skip ke cafe....,...
Aliesya menenguk kopinya di cafe sambil menyiapkan kerjanya di laptop.

"Banyaknya aku kena buat Hari ni, haish sabar je lah penatnya aku dah lah bos bagi aku banyak kerja"berdesis di hatinya

Tanpa disedari aliesya telah diperhatikan oleh seseorang dari penjuru yang tersembunyi sambil memadang aliesya sambil tersenyum sinis,.......... Hanya dia yang boleh nmpak aliesya dan bukannya aliesya kerana penjuru itu agak tersembunyi dan susah untuk ternampak secara tidak sengaja.

Siapakah yang memandang aliesya? Adakah orang dikenalinya ataupun tengku aqil riski sendiri? Saksikan seterusnya.


Nafsu semata mataWhere stories live. Discover now