"Flower? "

2.2K 18 1
                                    

Aku merenung skrin komputer itu, tiba tiba ada orang bersuara"Oi ,kau merenung apa ha? "

"Kau ni haish buat aku gugur jantung kau tahu tak! "ujar aku.
"Termenung lagi sorang sorang! "balasnya.

Mata aku terpadang sejambak bunga yang berada di tangan nya lalu aku "Wah, kau dapat bunga hari ni!" aku mengangkat kening ku

"Tak, ini bukan aku punya ni untuk kau....."jawabnya. Aku terkejut sambil memadang dia "Ha, betul ke ni? Kau jangan main main. Aku tak pernah dapat bunga sebelum ni" jawab ku dengan tegas.

"Betul lah takkan aku nk tipu pula, dah terang kad yang terselik tu tertulis nama kau"kata nadia.
"Ouh"lalu aku mengambil sejambak bunga itu dan membuka kad yang tertera nama aku......

This is for u
........Aleisya batrisya......
My sweetheart
I love u
From:Your secret Admire.
U will know me one day, i promise u.

Aku baca seakan tidak percaya siapakah gerangan orang yang menghantar bunga ini kepada aku?

Dan di kad tersebut berkata Your secret Admire? "Who it's? " mengomelku...... Aku tertanya tanya betul ke dia cintakan aku atau dia just main main. "Maybe, someone just playing with me!" mengomelku lagi smpai aku mengeluh....

"Mungkin aku patut lupakan je" lalas aku buang bunga itu di tong sampah

Tanpa diketahui aliesya ada orang yang sedang memerhatikanya.. Iaitu orang upahan tengku akil riski, dia diupah untuk memerhatikan setiap pergerakan aliesya batrisya dan mengambil gambarnya.

Kalau mahu saksikan apa yang berlaku sekejap lagi sila tengok chapter seterusnya... Harap maklum!



Nafsu semata mataWhere stories live. Discover now