Çekim yasası adından da anlaşılabileceği üzere bir şeyleri, varlıkları, güçleri, büyüyü üzerimize çekmek ve kendi lehimizde enerjiye şekil verip bükebilme kabiliyeti anlamına geliyor. Bu tanım tamamen bana ait olmakla beraber kesinlikle %100 doğrudur demem mümkün değil. Ama elimden geldiğince herkesin rahatlıkla anlayabilip günlük hayatına uygulayabileceği şekilde açıklamaya çalışacağım.
Çekim yasası (Law Of Attraction) tamamen düşünceyle alakalı bir şeydir. Bir şeyi yeterince düşünüp onu gerçeğe dönüştürmek. Benim aklıma bu konu denince direkt dua etmek geliyor. Hangi tanrıya ya da tanrılara dua ederseniz edin bazen sesinizin duyulduğunu ve belli süre sonra dileğinizin gerçekleştiğinizi bir kez de olsa yaşamışsınızdır. İşte bu olay tamamen düşünce gücünüzü ve enerjinizi kendi bilinciniz doğrultusunda bükme kabiliyetinizden kaynaklanır. Kabiliyet diyorum çünkü gerçekten de bazı insanların dilekleri daha hızlı ve daha sık kabul olur.
Bildiğiniz üzere büyü yaparken de enerjimiz kadar beynimizi ve hayal gücümüzü de yormak zorundayız ki isteğimiz net ve duyurulur olsun. Çekim yasası burada da işin içine giriyor.
Çekim yasasını büyülerimizde nasıl doğru kullanabiliriz?
-Niyetimizi sesli ve anlaşılır şekilde tekrar tekrar söyleyerek
-Çekici otlar,bitkiler kullanarak (tarçın, kekik vs)
-Çekici renkler (siyah, beyaz, yeşil vs)
-Zihinde canlandırma
-En önemlisi TEKRAR ETMEK
Not: Sabah dediğim gibi uzun yoldan geldim ve hala toparlanamadım.. Şimdilik bu kadar kısa oldu ama daha da ayrıntılı bilgi isteyen olursa bu bana yetmedi diyen bana mesaj atabilir. Çoğuna dönmüyorum evet... Çünkü genel olarak yardım isteyenler, hakaret edenler, saçmalayanlar ve instagram hesabımı isteyenlerden oluşuyor mesajlarım... Bu yüzden yani ama okuyorum hepsini <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WICCA-CADILIK
ParanormalMerhaba! Wattpad uygulamasında cadılık oğretilerini, büyüleri, paganizmi anlatacağım. İhtiyacınız olacağını, merak edeceğinizi düşündüğüm konular hakkında bilgi vermeye çalışacağım. Herkesin bir göz atmasını tavsiye ederim!! ⛦