Siyah renk bildiğiniz gibi kötü enerjiyi uzaklaştırma, kovma için tercih edilir.
•KULLANIM ALANLARI:
-Çemberinizi açarken kullanabilirsiniz.
-Sizden uzak durmasını istediğiniz birinin ayak izlerine serpebilirsiniz. Bu onu sizden uzaklaştıracaktır.
-Gece uyurken biri ya da bir şey size dokunuyormuş gibi hissettiğinizde üzerinize sürebilirsiniz yada büyü keselerinizin içine yerleştirebilirsiniz.
-Kötü rüyalardan korunmak için cadı kesesine koyup yastığınızın altına yerleştirebilirsiniz.
Yapılışı çok kolay malzemeler her aktarda bulunacak türde otlar. Kesinlikle bu zanaatla uğraşan herkesin elinin altında olması gereken bir malzeme.
•MALZEMELER:
> kömür (nargile kömürü daha pratik)
> adaçayı
> biberiye
> karabiber
> kaya / deniz / himalaya tuzu
> mür reçinesi *
> salyangoz kabuğu *
> Ejderha kanı* (internetten alabilirsiniz)》 " * " ile işaretli olanlar mecburi olmayan ama bulursanız daha iyi olur tarzı malzemeler.《
•YAPILIŞI
İlk adım olarak adaçayı, biberiye, karabiber, salyangoz kabuğu ve mür reçinesini havanda toz haline gelene kadar dövüyoruz. (Havanda saat yönünde hareketlerle)
Karışım iyice toz halini aldığı zaman kömürü yakıp üzerine elde ettiğimiz tozu azar azar ekleyerek yakıyoruz. (Nargile kömürünü yakıp havana yerleştirdim sonra karışımı ekledim daha kolay)
Otların çoğunluğu yandıktan sonra tuzu ekliyorsunuz. Baktınız rengi grileşiyor tuzdan ötürü biraz daha kömür ekleyip havanda dövmeye devam edin.
Karışımı havanda döverken niyetinizi yüklemeyi unutmayın. Bunun için basit bir imajinasyon yapabilir ve niyetinizi yüksek sesle birkaç defa tekrarlayabilirsiniz.
Karışım pudra kıvamına geldiğinde kullanıma hazır! Bir kavanoza doldurup ihtiyaç durumunda azar azar kullanabilirsiniz.
Yapımı çok eğlenceli ve çok işlevli. Birkaç dipnot düşmek istedim; demir, bakır vs havan kullanmaya özen gösterin ki ısıyla başa çıkabilsin. Eğer canınız başka otlar da eklemek isterse çekimeden kullanın.
Ejderha Kanı aktarlarda bulunması neredeyse imkansız bir bitki ama majikal anlamda çok güçlü internetten satın alabilirsiniz isterseniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WICCA-CADILIK
ParanormalMerhaba! Wattpad uygulamasında cadılık oğretilerini, büyüleri, paganizmi anlatacağım. İhtiyacınız olacağını, merak edeceğinizi düşündüğüm konular hakkında bilgi vermeye çalışacağım. Herkesin bir göz atmasını tavsiye ederim!! ⛦