⛥KELTİK TAROT AÇILIMI⛤

3.3K 93 8
                                    

Öncelikle direkt tarot kartlarının anlamı ile ilgili bölüm hazırlayacaktım ama yetişmedi... Bu yüzden benim en sevdiğim ve kullandığım kelt açılımını ufak tefek püf noktaları ile yazmak istedim.

-Kitabımın daha geniş kitlelere erişebilmesi için lütfen oyunuzu esirgemeyiniz :)

Keltik açılımda 10 kart kullanılır ve başlangıç seviyesi için oldukça karmaşıktır. Çünkü sadece dizmeyi ve okumayı öğrenmek yetmez. Fal bakan kişi tamamen yeteneğini konuşturmalı ve ipuçlarını gözden kaçırmamalıdır.
Bu işi kolaylaştıracak şeylerden birisi kartlarda eğer insanlar varsa o insanların hangi yöne baktığıdır. Buradan yola çıkarak çok daha ayrıntılı yorumlar yapılabilir.

Bir diğeri ise karıştırma yöntemi. Fal bakan, bakacağı kişiden bir sayı ister. Verdiği rakamsa sorun yoktur. Ama 25, 18, 54 gibi sayılarsa bu durumda iki sayıyı toplayıp sonuç rakam olana kadar devam etmeli. Baktıran 15 dediyse 1+5=6 yani 6 kez karıştırmalı.

Dizilişi görsele ekledim. O şekilde diziliyor. Anlamları ise aşağıda..

1. Kart: Bu kart sizi temsil eder. Genel yorum yapılır. Şu an ki durumunuzla ilgilidir.

2.Kart: 1. Kart üzerine yan olarak konulur. Sizi geri tutan engelleyen şeyin ne olduğu anlatılır.

3. Kart: Bilinçaltınızda neler olduğunu anlatır. Kalbinizden neler geçtiğini gösterir. (Bence rüya yorumlarına da açıklık getiriyor)

4. Kart: Geçmişinizle ilgili olandır. Geçmişte neler yaşadınız? Bunların size etkisi nedir? Neler olabilir? Falcı bunun üstünden yorumlar.

5. Kart: Hayattaki hedefleriniz ve istekleriniz ile ilgilidir. Ne yapmak ya da ne olmak istediğinizi açıklık getirir.

6. Kart: Hayatınızın nasıl gittiğiyle ilgilidir. Size yol çizmenize yardım eder yanlışınız varsa da onu gösterir.

7. Kart: Bu kart tavır ve kişiliğiniz ile alakalıdır. Eğer kötü huyunuz varsave fal bakan kişi bunları görmüşse size söyleyebilir.

8. Kart: Etrafınızdaki insanların karakteri ile ilgilidir. Falcı belli bir kişiye de yorabilir genel de konuşabilir. Bu sizin ne amaçla baktırdığınıza bağlı.

9. Kart: Uyarı kartıdır. İleride tehlike, hastalık, kaza varsa sizi uyarır. Aynı zamanda iş fırsatı, aşk hayatında gelişme varsa haber verir.

10. Kart: Genel yorum kartıdır. O ana kadar ki tüm yorumları birleştirerek geleceğe dair kehanetlerde bulunulur. Bu kartın yorumu diğerler ile çelişmemelidir.

  Bu kartın yorumu diğerler ile çelişmemelidir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Örnek açılım bu şekilde.
İnternette her site kartları farklı dizip farklı yorumlarla paylaşmış. Ama genel olarak benim yazdığım şekilde.. Sadece kitaptan öğrendiğim bir iki ipucu vardı kolaylık olsun diye onları ekledim.. Ben an azından bu şekilde okuyup öğrendim.

Merak edenler için kitabın adı- Sandra A. Thompson //The heart of the tarot
(yabancı kaynak maalesef türkçesi yok ama başka astronomi tarot kitaplar illa vardır türkçe)

WICCA-CADILIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin