Selepas jihyo makan di cafe bersama jin,dia terus balik ke rumah.Biasalah penat setengah hari dia ber photo shoot.Nak buat macam mana,Dia adalah pelajar terbaik dalam kolej tersebut.Tentulah dia menjadi perhatian daripada lecturer².Malah, pengetua kolej tersebut pun memuji jihyo.Lagipun,cita-citanya juga ingin menjadi seorang model terkenal.
Tae-Ehh dah balik pon noona kesayangan tae ni😽
Jihyo senyum melihat telatah adiknya itu.
Jihyo-Hehe.Mana jimin?
Tae-Dia tengah main game kat atas... Noona,tae laparla.
Jihyo-Hmm harini noona macam malas la nak masak.Kita makan kat luar nak tak?
Tae-Nak²(sambil mengukirkan senyuman petaknya)
Jihyo-Tae pergi bersiap bagitau jimin sekali ya.
Tae-Okay noona.
Selalunya jihyo akan masak setelah balik dari kolej.Tapi harini dia balik lewat sedikit jadi dia x sempat masak untuk adik² nya.Omma dengan appa mereka telah ke Japan selama 3 bulan kerana ada kerja yang ingin diuruskan.Appa mereka mempunyai syarikat sendiri.Syarikat appa nya diuruskan oleh sepupu jihyo kerana usia Taehyung dan jimin tidak sesuai untuk menguruskan syarikat tersebut.
Di mall..
Jihyo-Adik² noona ni nak makan apa?
Tae-Tae nak ayam goreng😁
Jimin-Jimin x kisah.
Jihyo-Kita makan kfc okay?
Taemin-Yeayy!Sayang noona❤!(sambil mencium pipi jihyo)
Jihyo-Aishh dah besar panjang pun manja lagi ya.(menggosok kepala adik² nya itu)
Adik² nya itu masing² dah 15 dan 16 tahun tapi perangai manja mereka mengalahkan budak 5 tahun!
Jihyo oder makanan untuk mereka bertiga.Jihyo mengoder 3 set ayam,2 air milo dan satu air coke.
Jihyo-nah(menghulurkan ayam dan air milo)
Tae-Ala tae nak air coke.
Jihyo-Eh x boleh ni noona punya lagipun tae kecik lagi x boleh minum air gas banyak².
Tae-Tae dh besarlah noona →_→
Jihyo-Kalau tae dah besar x boleh dah la nak manja dengan noona.
Jimin-Jimin kecik lagi bolehla manja dengan noona kan noona kan?
Tae-Ish sibuk aja.
Jihyo-Dah² jangan gaduh.Cepat makan nanti kita pegi shopping okay?
Taemin-Okay noona! ^ω^
Setelah selesai makan,mereka singgah ke Kaison di mana kedai yang menjual teddy bear,bantal dan sebagainya.
Jihyo-Tae dengan jimin tengok² la apa ada.Kalau berkenan beli.
Taemin-Okay noona!
Taehyung dan jimin terus meneroka kedai tersebut.Sementara itu..
Jihyo-OMG!!!Comelnya!
Jihyo terus berlari untuk mendapatkan patung yang menarik perhatian nya itu.Mana x berlari patung tu hanya tinggal satu sahaja.Baru jihyo hendak mencapai patung tersebut ada tangan yang mencapai nya dulu.
Jihyo-Yah!Encik saya yang nampak dulu patung kumamon ni!!
??-Hello?Aku pegang dulu okay.
Jihyo-Awakk......Yah sugar saya dapat dulu la!
Suga-Suga not sugar.Kau beli yang lain.Aku nak yang ni.
Jihyo-Saya nak yang ni jugak.
Mereka berebut patung tersebut.Masing² tarik untuk dapatkan patung tersebut.Tiba-tiba...
Skrakkkkk
Tbc..
Hahaha.Hambar bukan?Apelah berebut kumamon.Stay tune next chapter yer!!
YOU ARE READING
Noona!
FanfictionCast Song jihyo Min yoongi Other bts member (malay fanfic) enjoy!!❤