Part 8

238 40 2
                                    

Warning ⚠
Chapter yang sangat² pendek.. Author minta maaf❤

Naksan beach

Jihyo-Wah cantiknya pantai ni!!

Suga-Well tengok la siapa yang suggest.

Jihyo-Ermm dah nak petang ni...Kita check in hotel dulu jom.

Suga-Jom.

Mereka pergi ke hotel 5 bintang yang telah ditempah oleh suga.Bilik jihyo dan suga bersebelahan dan merupakan connected room.

Suga-Kau mandi la siap² lepastu kita pegi makan.

Jihyo-Nae...

Jihyo pun masuk ke dalam biliknya untuk bersiap.Jihyo mencapai tuala dan terus masuk ke dalam bilik air.
Seteleh selesai mandi jihyo memakai jeans dan T-shirt hitam.Dia terus mengetuk pintu bilik suga.

Jihyo-Suga saya dah siap!!Eh x kunci..(pintu connected).

Tanpa pedulikan respon suga dia terus masuk ke dalam.

Jihyo-Kyaaaa!! *tutup mata*kenapa awak tak pakai baju lagi.

Mana tak terkejut...Suga hanya memakai tuala.Terselah absnya di hadapan jihyo.

Suga-Over la kau ni.Bukannya aku bogel pun*rolling eyes*Sape suruh kau tak tunggu aku bukak pintu?

Jihyo-Dah tak kunci saya bukak je la terus*still tutup mata*

Suga-Pintu ni connected dengan bilik kau lepastu pihak hotel cakap kunci memang dah rosak.*sarung baju*Dah bukak la mata kau tu.

Jihyo terus membuka mata.

Suga-Kita nak makan kat mana?

Jihyo-I..Ikut awak la.

Suga-Hmm jom.

Suga mencapai kunci kereta.Mereka berdua terus keluar dari bilik hotel dan menuju ke tempat letak kereta.
Suasana dalam kereta senyap sahaja.

Suga-Kenapa senyap je?

Jihyo-Erm entah.Sebenarnya saya ada benda nak bagitau awak.

Suga-Apa dia*still focus driving*

Jihyo-Saya tahu menda ni merepek tapi saya dah tak boleh nak simpan perasaan saya ni.

Suga-Straight to the point.

Jihyo-Saya...Saya sebenarnya suka dekat...awak....

Tbc...

Vote for update....
And kalau readers nak tau cerita ni akan tamat tak lama lagi.Hanya tinggal 4 chapter sahaja..And then author boleh focuskan kat new ff..

So kalau nak cepat habis,vote la❤

Noona! Where stories live. Discover now