Słyszałem krzyki rodziców Sary I jej płacz. Jak najszybciej wbiegłem do środka rzucając kwiaty na szafkę na przeedpokoju . Kiedy znalazłem się w salonie przeraziłe się tym co zobaczyłem. Jej ojciec szarpał swoją żonę za włosy a Sara przerazona siedziała w kącie. Wiem że też od niego oberwała ale to nie było tak jak zawsze po całym pokoju były porozrzucane butelki a wszystkie meble były zdemolowane. To była najgorsza rzecz jaką mogłem zobaczyć. Moja dziewczyna cierpiała przez swojego ojca a ja jescze ją zdradzałem wiem żejakby się o tym dowiedziała to by się załamała bardzo ja kochałem ale nie mogłem przestać spotykać nie z Joe. Kiedy pan smth mnie zobaczył zostawił swoją roztrzesioną żonę I podbiegł do mnie rzucając w moją stronę mnóstwo wyzwisk I przekleńst. Mama sary szybko zadzwoniła na policję jednaknie mogła odezwać sie do telefonu bo nasz oprawca mógłby to usłyszeć wiec zagoniłem mojego "teścia" do innego pokoju. Na moje nieszczęście tym pokojem okazała się kuchnia więc ojciec sary weyciągnał z szuflady nóz I uciał mi drogę powrotną jednocześnie blokując mnie w rogu bezz żadnej możliwości ucieczki. Ojciec sary był nieprzewidywalny więc nie wiedziałem czy chce mnie zabić czy tylko postraszyć lub zranić . Kilka minut później usłyszałem syrenę policyjną.miałem nadzieję ze bede miał juz spokój jednak on nie chciał odpuścić wtedy do kuchni wparowali policjanci le nawet wtedy ojciec sary nie chciał odpuścic stałem w tym kącie przerażony. Bałem się śmierci mimo że sam chciałem umrzeć. Pan smith zaatakował I poczułem ostry ból pod obojczykiem. Wtedy usłyszałek strzały. Jeden z policjantów postrzelił nożownika.
****************************
Przyjechała karetka I wszyscy zostaliśmy przewiezieni do szpitala. Ojciec sary zmarł w karetce. Mimo że nie był dobrym człowiekiem wszyscy bardzo przezyliśmy tą stratę. Sara z mamą zostały wypisane ze szpitala po kilku badaniach. A ja musiałe zostac trochę dłużej by zszyć moja ranę która na szczęście okazała sie tylko drasnięciem nie zagrażającym mojemu życiu
****************************
Kilka dni później spotkałem się ze swoją dziewczyna w galeri handlowej postanowiłem że zabiorę ja do naszej ulubionej pizzeri żeby porozmawiać. Kiedy już siedzieliśmy przy stoliku I zamówiliśmy już nasz posilek postanowiłem zacząc naszą rozmowę chociaż w ogóle nie wiedziałem o czym chcę z nią rozmawiać
CZYTASZ
Dlaczego tak jest? Dziennik [niesprawdzone]
KurzgeschichtenNie wiem co się wtedy stało. To było coś jak taki impuls. Całe życie zamieniło się w jeden wielki koszmar. To było dla mnie za dużo a najgorsze w tym wszystkim była świadomość tego że to ja wszystko zjebałem...