3

0 0 0
                                    

Zanim zdążyłem co kolwiek powiedzieć Sara przytuliła się do mnie I zaczeła płakać. Przepraszała mnie  za to co sie stało u niej w domu . Przytulliłem ja I powiedziałem ze to nie jej wina. Wtedy kelnerka przyniosła nasza pizzę. Sara odsunęła się ode mnie I zaczeła jesć. Zauważyłem ze ostatnio zaczęla jesć coraz mniej niepokoiło mnie to. Wziałem swój kawałek pizzy I zaczałem go jeść robiąc przy tym głupieminy tak by rozśmmieszyć mojego aniołka I udało mi się. Siedzieliśmy w lokalu jescze z dbrą godzinę po czym poszliśmy do mnie położyliśmy się na łożka przytuliliśmy do siebie I zalączyliśmy jakiś kiczoowaty horror a po jakimś czasie zauważyłem że saa zasneła wiec zadzwoniłem do jej mamy żeby powiadomić ja o tym że dzisiaj nie wroóci do domu I zczałem przygladać sie swojej dziewczynie. Wyglądała tak słodkko I niewinnie kiedy spała. Bardzo ją kochałem. Położyłem sie I chciałem iść spać ale pojawiły się wyrzuty sumienia. Myślałem że zapomniałem już o Joe ale myliłem sie. Nie dawało mi to spać. Zacząłem płakać mimo że nigdy wcześniej tego nie robiłem. Wstałem I poszedłem do łazienki wyjałem swoją żyletkę I zaczałem się ciac brakowało mi tego ciepła krwawiacych ran. To pozwoliło mi się uspokoić. Szybko zatamowałem krwawienie I opatrzyłem świeżo powstałe rany.
************************************
Obudziłem się koło połudmnia. Sara wpatrywała sie we mnie swoimi pieknymi oczami a marzyłem by ta chwila trwała wiecznie. Jednak chwile pozniej dziewczyna spojrzała na moją bluzę w której spałem była cała przesiaknieta krwią . Sara zaczeła płakać I pytać czemu znnowu to zronbiłem. Nie odpowiedziałem  tylkko przytuliłem ja I poszedłem do łazienki zmienic opatrunki I się przebrać. Kiedy wróciłem do pokoju sara siedział była gotowa o wyjscia wie odprowadziłem ja do domu.
***************************************
Następnego dnia dostałem wiadomośc od Joe w której przepraszałam I mówiła ze nie potrzebnie się kłocimy I zebyśmy się spotkali. A ja oczywiscie ubrałem się I pojechałem do swojej kochanki

Dlaczego tak jest? Dziennik [niesprawdzone] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz