Wracając do domu miałem tak ogromne wyrzuty suienia ze znowu zdradziłem swoja dziewczynę ze nie mogłem wytrzymać. Miałem nadzieję ze nigdy więcej się to nie powtórzy. Ostatnią rzeczą która bym chciał to zeby ktoś mnie zdradził mimo że sam to robiłem.nie dawało mi to spokoju. Przegiąłem. Za dużo razy siedo tego posunąlem nie mogłem sobie tego wybaczyć. Postanowiłem sie do wszystkiego przyznać . Sara wiedziała o moich kontaktach z Joe zanim zostaliśmy parą I myślała ze zakończyłme tą relację jednak tak ie było. Na drugi dzień z samego rana pojechałem do swojej dziewczyny powiedziałem jej że zrobilem coś złego czego bardzo żałuje nawet nie musiałem mówić co dokładnie zrobiłem bo sara już się domyśliła o co chodzi. Rozpłakała sie powiedziała że nie chce mnie znać I zamknęla sie zw swoim pokoju. To był najgorzszy dzień mojego zycia. A najgorsze było to że sam byłem temu winien. Wróciłem do domu rzuciłem sie na łóżko założyłem słuchawki I toalnie odcialem się od całego świata. Myslałem tylko o tym jak odzyskać sarę.
**************************
Następnego dnia w szkole zacząłem walczyć o swój zwiazek jednak nie dawało to żadnych rezultatów. Kiedy nadszedł czwartek dziewczyny nie było w szkole nigdzie nie mogłem jej znależć wtedy dostałem smsa od sary kiedy go przeczytałem od razu pobiegłem do jej domu
Napisała że mi wybacza zdrade jednak nie potrafi nadal ze ną być bo zbyt bardzo się boi ze znów ją zranię I że nie może zyć beze mnie
****************************
Wbiegłem do pokoju sary jednak jej tam nie było. Usłyszałem kapiącą wodę więc pobiegłem do łazienki I przeraziłem się tym co zobaczyłem. Dziewczyna lezaław wannie cała zanurzona w wodzie z podciętymi żyłami. Od razu ją wyciagnałem I chciałem ja uratować. Po przyjezdzie karetki dowiedziałem się że nie udało się uratować dziewczyny. Wróciłem zapłakany zrozpaczony do domu od razu wiedziałem co chcę zrobić...
CZYTASZ
Dlaczego tak jest? Dziennik [niesprawdzone]
Cerita PendekNie wiem co się wtedy stało. To było coś jak taki impuls. Całe życie zamieniło się w jeden wielki koszmar. To było dla mnie za dużo a najgorsze w tym wszystkim była świadomość tego że to ja wszystko zjebałem...