Afton Eilen'in söylediklerinden şüphelenmişti ve Eilen'in böyle güçlü koruyucu büyüyü sadece kendi birikimleri ve bütün büyü gücünü kullansa dahi yapamayacağını çok iyi biliyordu. Mutlaka çok güçlü hatta daha da ileri giderek büyüsünün etkisini arttıracak çok daha kasvetli , kötü bir büyücüden destek alarak yapmış olmalıydı. Ama sorun şu ki bu kadar güce ve kasvete sahip yalnızca bir kişi vardı.
Afton: Tanrım umarım düşündüğüm kişi değildir. Eğer düşündüğüm kişi ise başımız kesinlikle büyük dertte.
Neler olduğunu öğrenebilmek için büyü komitenin en yaşlı ve en bilge büyücüsü olan Adalardo'ya gitmeye karar verdi. Sonuçta ondan daha bilge bir büyücü ile son yüzyıldır hiç karşılaşmamıştı. Hazırlıklarını yapması ve bir an önce Adalardo'ya ulaşıp bütün şüphelerini ve aklındaki soru işaretlerini gidermeliydi.
Afton ; Adolardo ile görüşebilmek için malzemelerini hazırlamaya başladı. İlk iş olarak masasının çekmecesinde bulunan büyülü mumlarını ve mumlarını sabitleyeceği küçük yuvarlak gümüş tabakları çıkarttı. Aynı çekmecede kadife bir kutunun içerisinde bulunan peri tozunu yanına aldı. Bütün malzemelerini masasının üzerine koydu. Biraz sessizlik bu an icin en mukemel sey olacakti. Üç mumu bir parça peri tozu ile yaktı. Adalardo ile görüşmek için büyüsünü yapmaya başladı.Afton ; Birinci mum Caliroa limasına
İkinci mum Cenopalpus pucher, üçüncü mum Coreophala purinifolae.
Üç mumum ışığı birleşip tek bir ışık halkası oluşturdular. Işık halkasına doğru yüzünü çevirdi ve Afton :Drepanotherips Adalardo.
Sonra Adalardo'nun yaşlı yüzü ile karşılaştı. Adalardo yaslanmis kiriksikliktan sarkan yuzu ile Afton 'a dondu " Söyle bakalım Afton, nedir seni kuşkuya düşüren , bana ulaşmanı sağlayan bu düşünce ?
Afton: Adalardo , bilirim bu sıralar çok da müsait değilsin. Ancak daha fazla zaman kaybetmek istemedim. Son yaşanılan hadiseyi sizlerde iyi biliyorsunuz. Sizinle Peter 'in annesi Eilen hakkımda görüşmek istedim.
Adolardo: Elbette Afton nedir bilmek istediğin?
Afton: Eilen bundan tam otuz yıl önce nasıl büyü yaptı ki , Peter zehirli bir büyü etkisinden çok daha kısa bir zamanda kurtuldu. Seninde bildiğin gibi Eilen de dahil olmak üzere komitedeki hiç bir büyücü böylesine bir koruma büyüsü yapabilecek güçte değil.
Adolardo: Afton ; seni iyi anlıyorum ne demek istediğinide. Ancak benden istedigini sandigim seyi gerceklestirmek cok zor olacak.
Afton: Eğer bana yardım edebilirsen gerçeği hepimiz öğrenmiş oluruz .
Adolardo: Sevgili Afton sana yardım etmeyi çok isterdim. Ancak büyü güçlerim artık eskisi gibi benim için bile yeterli değil. Eğer sana eşlik edersem sadece seni yavaşlatmış olurum. Inan bana bu senin hic hosuna gitmez. Ancak sana buyulu bir kum saati verebilirim. Gerçeği öğrenmek bununla yuzlesmek istiyorsan geçmişe gitmen ve zamanda yolculuk yapman gerekir.
Afoton : sen olmadan nasıl zamanda yolculuk yapabilirim ? Henuz ben bile boyle bir seye cesaret edecegimden pek emin degilim.
Adolardo : Afton sana verecegim kum saatimi kullanabilirsin . Boylece Peter'in doğduğu geçmişe gidebilir belkide karanlik sirlara isik tutabilirsin."
Afton: Sen olmadan başara bilirmiyim bilmiyorum. Ama elimden geleni yapmam gerekiyor. Korkuyorum ve cok endiseliyim. Ancak bu gerçek komitemizi ve ülkemizin geleceği için çok önemli.
Adolardo : Elbette öyle Afton , sana kum saatini kendi yardımcı perim olan Fianna ile göndereceğim . Bir kaç dakikaya kum saati elinde olacaktır. Unutma ; kum saatindeki kumların yukarıdan aşağıya akmasıyla zaman yolculuğun başlar ve saatteki kumlar tersi yönün haznesini tamamen doldurduğunda zamanın bitmiş olacaktır. Eğer kum saatini üç defadan fazla kullanırsan , basina fazlasiyla sikintilar alacaksin. Zamanda yolculuk yaparak bir kara delik acmis olacaksin ve zamanla icinden gecebilen tek canli belki de sadece sen olmayabilirisin. Bu yuzden cok dikkatli olmalisin. Seninde bildigin gibi zamanin da ruhu vardir. Kum saatini kullanirken zamanindan once cikamazsan eger kum saati seninle anlasma yapmak isteyecektir, emin ol hic bir zaman senden kolayca fedaedebilecegin bir seyi sitemez. Asla ne pahasina olursa olsun kumsaati ile anlasma. Unutma her büyünün bir karşılığı vardır. Zamanin ruhu senden kiymetli bir seyi isteyecektir.
Afton: Elimden geleni yapacagim. Teşekkür ederim Adolardo .
Adolardo: Hoşçakal Afton , ışığın büyüleri seninle olsun.
Afton'nun kapısı çalındı. Kapıyı açtı. Karşısında Peri Finanna ile karşılaştı.
Fianna : Merhaba Afton , ben Adolardo büyücüsünün çırağı ve yardımcı perisi Fianna.
Afton: Merhaba Finana.
Fianna: Adolardo'nun bana verdiği büyülü Kumsaatini sana teslim etmeye geldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rozalina Dupont V.N Büyücülük Komitesi
FantasyRozalina yirmili yaşlarında genç , turunç renginde ipek gibi yumuşacık saçları ve beyaz yüzüne rağmen kahverengi çilleri olan çekici kendine has özellikler olan bir cadıdır. Yeni iş hayatına atılan cadımız Vicky North Zeka ve Büyücülük komitesi...