Rozalina Dupont
V.N Zeka ve Büyücülük KomitesiBir zamanlar şimdiki dünyamızdan çok daha uzak bir diyarda Voreia Chora' ya bağlı Paraliaki Poli kasabasında Rozalina Dupont adında genç bir kız yaşardı.
Bu güzel kasaba Litaus büyücülerinin esaretinden kurtularak 1856 yılında kendi egemenliğini ilan etti. O günden itibaren kasaba halkı da rahat bir nefes aldı. Paraliaki Poli kasabası , yazları sıcak ve nemli kışları ise yoğun yağmurların toprak kokusu ile Voreia Chora'nın Cenneti haline gelir.
Rozalina Dupont evini annesi Victoria, erkek kardeşi Lucas, kız kardeşi Natali ile, sırt çantasını da sevgili dostu Hugo ile paylaşıyordu. Rozalina'nın annesi soluk yüzlü tipki Rozalina 'nin yüzündeki gibi kahverengimsi çillere sahip uzun turunç renginde parlak saçlari olan, zayif ,modern ancak bir o kadarda tutucu giyinen bilge ve her anne gibi; şefkatli ve evlatlarına düşkün sıradan görünümüne rağmen kırıklarında çekici bir kadındır. Rozalina'nin erkek kardeşi Lucas, yirmibeşlerinde boyu neredeyse bir seksenleri bulan açık kahve rengi saclari ve tipki annesi ve ablasında oldugu gibi genetik yadigarı olan yesil gözleri ile kasabadaki butun genc kızları kendisine hayran etmeyi başarmıştı. Tabi kiz kardeşi Natali bu grubun aksine abisine hiç hayranlik duymadigi gibi abisinden pek haz etmeyen tek kişi olmasıyla bir o kadar da özel bir karektere sahiptir. Ayrica Natali ailenin diğer üyelerinin aksine babasın'dan aldığı mükemmel koyu kahve rengi gözleri, büyü ile bronzlaştırdığı teni ve acik kahve rengi saçları ile kasaba'da ki bir çok genç erkeğin gönlünü calmış ve nitekim bir çoğu ile flört etmiş sevgili olmuştur. Babaları Jack bir gün garip bir şekilde ortadan kaybolduktan sonra anneleri Victoria sayesinde bir arada olan çekirdek ailemiz; zaman zaman Natali'nin özgürlükçü , çapkın ruhu yüzünden akşam yemekleri ve bir kaç sabah kahvaltısı haricinde her zaman bir arada olmayı ve birbirine destek olmayı başarmıştır.Rozalina 'nın yaşadığı ev caddeye bakan ara yolda yol boyunca birbirinden iri selvi ve çam ağaçlarının arasındaki küçük tek katlı pembe bir binadan oluşuyordu.
Bu küçük evin duvarlarındaki dalgalanmalar ,Litaus dönemindeki büyücüler ve kasaba'nın yerel büyücü halkı arasındaki savaştan geriye kalanlardı. Rozalina Dupont 'un her gün görmek zorunda kaldığı büyü tarihinin onlara yadigar bıraktığı hatıralardan biri.
Kasabanın dışarıdan düzenli bir bütün halinde görünmesinin sebebi içerisinde çeşitli kabilelerin birlikte ve huzurlu yaşamasıdır.
Dupont ailesinin bütün üyeleri cadı kabilesinin bir parçasıdır.Her bir kabile yüz yıllardan beri süre gelen gelenek ve görenekleriyle tıpkı diğer kabileler gibi yaşamını devam ettirmiştir.
Paraliaki Poli kasabası güler yüzlü cadılardan, sokak müzisyeni farelerden , ve çeşitli kabilelerden oluşmaktadır. Gelecekten haber alan Kassandıra , kabilesi . Koruyucu kabile Vavelenler, Adalet kabilesi Titialar . En güçlü büyücüler Poiene kabilesindedir.
Poiene kabilesi lideri ;Sondra aynı zamanda kasaba başkanıdır. Ayrıca Karanlık büyücü Mazikeen de kasabanın tek mahkumudur. Mazikeen'nin en güçlü silahı bir meleği andıracak kadar güzel ve masum görüntüsüdür.Bu sayede bir çok düşmanını öldürerek , Litaus'luların en güçlü ölümcül kadın büyücüsü olmuş ve Litaus'un lideri Logan'a bir birinden farklı diyarları yönetebilme hakkı vermiştir. Ancak Logan'nın saltanatı Paraliaki Poli kasabasında Mazikeen'nin tutsak olmasıyla zayıflamıştır.
Kim bilir belki bir gün Logan kaybettiği savaşçısı Mazikeen'le belki tekrar karşılaşır.Viktoria :Rozalina hadi kızım bu gün ilk iş günün, geç kalacaksın.
Rozalina: Anne tamam beş dakikaya hazırım. Montunu giyip sırt çantasını alıp evden koşar adımlarla uzaklaştı.Hava hafif rüzgarlıydı ; kızıl saçlarına bağladığı bu yeşil dans eden kurdele sevgili dostu Betha 'nın ona yirmialtıncı doğum günü hediyesiydi.
Rozalina :Her zamanki gibi yürüyerek gitmek büyü yapmak varken can sıkıcı. Bu kadar yeteneğim varken, kasaba kuralları ve huzuru için hepimiz bu kurallara uymak zorundayız. Kurallar olmadan istediğim gibi yaşayacağım bir hayatım olmayacak mı? diye iç geçirdi.
Her kabilenin farklı yeteneği, farklı büyü gücü olduğu için kasaba içerisinde huzursuzluk yaratmamak ve kasaba dışında dikkat çekmemek için büyü kullanmaları katı bir şekilde kasaba başkanı Sondra tarafından yasaklanmıştı.
Yol boyunca yürümeye devam ederken sevgili arkadaşı Caroline ile karşılaştı.
Rozalina : Merhaba Caroline.
Caroline : Merhaba Rosi. Nasılsın? Seni görmek çok güzel. Fırından yeni çıkan kurabiyelerden aldım. Maria 'nın tarçınlı kurabiyeleri yılın bu zamanında denenmek için mükemmel. Al hadi dene bitane .
Rozalina: Pekala teşekkür ederim. Umm bunlar gercekten de çok lezzetli ,bu arda seni gördüğüme gördüğüme çok sevindim.
Kurabiyelerin cezbedici tarçın kokusu Rozalina 'ya büyük annesi ile beraber geçirdikleri yilbasi zamanlarini hatirlatiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rozalina Dupont V.N Büyücülük Komitesi
FantasiRozalina yirmili yaşlarında genç , turunç renginde ipek gibi yumuşacık saçları ve beyaz yüzüne rağmen kahverengi çilleri olan çekici kendine has özellikler olan bir cadıdır. Yeni iş hayatına atılan cadımız Vicky North Zeka ve Büyücülük komitesi...