One Direction ~ She just love you :)

1K 36 12
                                    

#Andreea

Dormeam linistita si visam ca eram langa Anne, cand deodata imi suna telefonul... WTF (¿) cine poate fii la ora asta? Am raspuns si nu se auzea nimic. Decat cineva care respira. Era un numar necunoscut asa ca nu puteam ghicii cine e. Am vazut ca nu zice nimic si m-am gandit sa inchid, dar mai intai sa-l/o intreb cine e si de ce morcovii mei m-a trezit la ora asta.

- Ahaam, ai de gand sa vorbesti daca tot m-ai sunat? am intrebat somnoroasa.

- Aaa...scuze, nu inteleg romana, eu sunt H... a incercat el sa spuna ceva dar eu l-am intrerupt.

- OMFG. HARRY STYLES? ADEVARATUL HARRY? TU VREI SA FAC INFARCT? am tipat, mai bine zis urlat, foarte fericita

- Heei, keep calm! parca Anne e mai linistita. a spus el speriat de faza de adineauri.

- Ahh, scuze dar tu cum te-ai simti daca Harry Styles te-ar trezi? am spus in timp ce ma ridicam din pat

El nu a spus nimic, doar a chicotit.

- Si cum de ai facut rost de numarul meu? am spart eu tacerea care se lasase

- Pai mi l-a dat Anne. Mi-a spus ca esti o persoana foarte speciala pentru ea iar eu am acceptat. a rastil el peste cateva secunde

- Harry, imi pare bine ca m-ai sunat. Acum ma duc sa ma pregatesc de scoala. bye-bye. am spus eu trista pentru ca mai vroiam sa vorbesc cu el.

- Ok sweetheart, bye!

Deci Anne este o minune. O surpriza mai buna ca asta nu exista. O iubesc!

Au trecut cateva luni, era inceputul vacantei de iarna iar eu am tinut legatura cu Harry. Inca nu imi vine sa cred ca H.S. m-a sunat in acea zii. Anne va merge la acea emisiune cu un nume greu ca sa ii cunoaca pe baietii. Ce norocoasa. Si eu as vrea sa fiu acolo langa ea si sa il vad pe Harry. Ehh lasa ca o sa am si eu aceasta sansa.

#Anne

Andreea este foarte fericita ca vorbeste cu Harry, dar eu sunt si mai fericita pentru ca ii voi cunoaste pe One Direction. Nu mai pot astepta. Peste doar 5 zile vor venii aici.

Vorbeam cu Andreea despre cat de norocoasa sunt si deodata a intrat mama in camera.

-Anne, am o veste superba. a spus mama entuziasmata

-Da, ce este? am spus eu curioasa

- Peste 5 zile vei mergee... in Romaniiiaaa. a spus mama fericita

Eu nu am mai zis nimic, am ramas uitanduma in gol sperand ca e doar o gluma.

- Ce s-a intamplat? Pana acum tot ziceai ca vrei in Romania. a rastit mama confuza

- Cum sa ma trimiti in Romania? Tu nu gandesti? Sti ca trebuie sa ma intalnesc cu One Direction in vacanta asta si tu ma trimiti acolo? am spus eu in timp ce imi curgeau lacrimile.

- De unde sa visez eu ca tu te intalnesti cu directia aia in vacanta asta? a rastit mama putin trista

- Ti-am zis acum...cateva luni, cum sa uiti? am suspinat eu

- Te duci in Romania si punct. Trebuia sa imi zici, nu e vina mea. a spus mama ridicandu-se din pat

- Du-te in morcovii mei. De ce nu m-ati intrebat daca vreau? am spus eu vizibil nervoasa

- Pentru ca trebuia sa fie o surpriza. a zis mama iesind din camera

- Ce surpriza placuta, acum nu o sa il mai vad pe Zayn. si am inceput sa plang. Cel putin o sa o vad pe Andreea si ea o sa fie fericita ca o sa stau langa ea.

Mi-am deschis laptopul si am sunat-o pe Andreea de pe mess.

-Cum adica vi in Romania vacanta asta? Sti prea bine ca eu voi fi plecata la bunica toata vacanta. Cine pisicile lu Harry te-a pus sa vi? a spus ea uimita

- O lingura urata si grasa. Cine morcovii mei putea sa-mi spuna, defapt sa ma oblige, inafa de Kevin. am spus eu trista

- Tu ai chef de glume? Am o idee. Ce ar fi sa... a inceput ea dar eu am intrerupt-o

- Daca va trebui sa ma imbrac iar in superman si sa ma duc la vecini spunand ca am salvat lumea si ca (,) casa mea a luat foc, nu o mai fac. am spus eu chicotind

- Inca nu pot sa cred ca m-ai ascultat. a spus ea razand. Si ai facut asta doar pentru ca nu vroiai sa mergi la scoala. a spus ea razand si mai tare

- Heei, vina a fost a ta pentru ca mi-ai zis ca profesoarele sunt niste monstrii. am inceput eu sa rad

- Mda, eu cand zic ca esti proasta nu glumesc. Huh, si spuneai ca ai o prietena romanca care vrea in Romania dar nu are destui bani? a spus Andreea in timp ce incerca sa isi stapaneasca rasul

- Da, de ce? oo Andreea nu! Daca o sa afle parintii? am raspuns eu ingrijorata

- Ehh, vrei sa stai cu Zayn sau nu? Du-te chiar acum si rezolva totul si suna-ma dinou cand termini. a chicotit ea

#Anne

M-am dus la Claudia si i-am dat vestea. Parintii ei au fost de acord sa ma ajute sa ma ascund de parintii mei. Cand m-am intors acasa i-am spus totul Andreei. Sper doar sa mearga acest plan.

Dupa 4 zile mi-am facut bagajul si i-am spus mamei ca in acea seara voi dormi la Claudia pentru ca imi va fii dor de ea. Mama a acceptat iar eu am plecat.

Am ajutat-o pe Claudia sa-si faca bagajele pentru ca maine va trebui sa plece la ora 7 pentru ca la 8 are avionul si nu ar trebui sa intarzie.

De dimineata eu m-am trezit la 12 si nu era nimeni in casa. Am mers in bucatarie si am gasit un biletel.

Draga Anna,

(Anna? Astia nici macar nu-mi stiu numele)

Noi suntel la servici. Fa ce vrei tu, iti suntem datori pentru ce ai facut pentru Claudia.

Cu drag, Raluca & Mihai

Aha deci voi putea face ce vreau. Noroc ca ai mei mi-au lasat bani pentru Romania, ca altfel cu astia muream. Casa mea este intr-un alt cartier asa ca parintii mei nu vor stii nimic.

Mi-am facut un dus si am mai stat de vorba cu Andreea pentru ca ea va pleca in seara asta la bunicii ei.

Pe la 6 ea a trebuit sa isi faca bagajele iar eu am inceput sa ma pregatesc. La 8 va incepe emisiunea deci trebuie sa plec pe la 7:30 pentru ca Claudia sta destul de departe de locul unde se tine emisiunea.

Cand am fost gata am chemat un taxi pentru ca masina mea era acasa la mine. Am ajuns in 20 si ceva de minute si am vazut 10000 de fane nebune care tipau si sareau pe acolo. Mi-am facut loc printre ele si am reusit in sfarsit sa intru.

Acolo erau multi oameni agitati si nervosi si cateva fete care aveau grija ca baietii sa arate impecabil. In public se aflau si Eleanor, Danielle si... Perrie. Ohh, o urasc pe fata asta.

Dupa ceva timp in care ma-am holbam la baieti, m-am asezat langa niste fete imbracate cu tricouri cu One Direction si le-am auzit vorbind....

---------------------------------------------

hateri ~ injurati-ma cat vreti ca doar la asta va pricepeti.

Multimesc celor care imi citesc povestea.

pareri?

One Direction - a phone date with DJ MalikUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum