Heey am (re)venit doar sa va zic (,) ca m-am gandit mai bine si nu o sa mai continui povestile. Adica, pe bune, wattpad-ul a fost doar un hobbie pentru mine, un loc unde imi impartaseam visele cu voi si, acum, nu mai am timp pentru asta. A inceput scoala, am multe teme, de invatat plus ca e mai greu pentru mine pentru ca sunt in alta tara si nu inteleg totul.
Visele mele au devenit realitate. I-am "intalnit" pe One Direction, i-am vazut in realitate cand au venit aici, in Spania, pentru o emisiune -El Hormiguero- si vreau sa va zic (,) ca sunt muuult mai perfecti decat in poze. Pe 24 mai o sa ma duc la concertul lor care, din coincidenta, e fix in cartierul meu.
Vreau sa va zic (,) ca nu totul este asa cum ne imaginam noi. Biletele V.I.P s-au vandut in 2 minute iar pentru biletele din primul rand trebuie sa dormi afara cu cel putin 1 saptamana inainte ca sa ajungi prima. Biletul meu este undeva prin al 11-lea rand intr-o parte deci sansele de a vorbii cu ei sunt foarte putine. Nu totul este ca in povestile noastre... Nu putem ajunge sa vorbim cu ei ca prin minune.
Va multumesc pentru ca mi-ati fost alaturi in acesti timp si vreau sa spun ca am intalnit persoane minunate aici pe wattpad de care nu o sa uit prea curand.
Poate o sa ma mai intorc in vara dar slabe sanse.. Nu o sa sterg povestile, dar nu o sa le continui prea curand, poate niciodata.
Bye-Bye! (:
Emma