Amikor Virginia felkelt, férje még aludt. Lement a konyhába kávét készíteni. Míg a kávé főtt, addig behozta az újságot. Az újságba apukája képét látta meg, ugyanis egy hete megölték. Virginia régóta szeretne gyerekeket és el is döntötte, hogyha lesznek gyerekei az egyiket az apukája után fogja elnevezni Lacinak. A másikat pedig a legjobb barátja után fogja Ádámnak, csak a baj az, hogy a férje nem szeretne. Egyszer csak azt érezte, hogy két kar átöleli.
- Jó reggelt! Kérsz egy csésze kávét? - kérdezte Virginia a férjétől.
- Nem. Tudsz valamit már az apukád gyilkosáról? - érdeklődött Tom
- Nem, mert a rendőrség más üggyel foglalkozik, ezért elhatároztam, hogy én derítem ki, ki is lehet a gyilkos. - mondta idegesen.
- Ne stresszeld magad ezzel az üggyel, majd a rendőrség megoldja.
- Nem tudok tétlenkedni. Muszáj kiderítenem. - és egy könnycsepp csorgott le az arcáról.
Tom letörölte Virginia könnyeit, hogy elmehessen készülődni a munkába. Ugyanis ápolóként dolgozik egy korházban. Egy kisebb városba élnek, ezért elég hamar odaér a munkába, úgyhogy még maradt egy kis ideje. Még mielőtt elindult volna adott egy puszit a férjének.
Miután Virginia elment dolgozni Tom lement a pincébe, ahol egy lány volt. Virginia nem tud róla, hogy Tom egy lányt rejteget a pincébe, sőt még azt se tudja, hogy van pincéjük. Tom azért rejtegette ezt a lányt, mert meg kell vele beszélnie pár dolgot. A lányt Ellának hívták és 23 éves volt, újságírónak dolgozott, Tom épp ezért tartotta fogva. Felesége mindig bánatos volt mikor meglátta az újságba apukája képét, ezért Tom megkérte a lányt, hogy ne írjanak róla. Hisz ki szeretne olyan híreket olvasni az apukájáról, hogy megfojtották és komoly sérülései vannak? Szerintem senki.
Mikor Virginia odaért a munkába, odament a főnökhöz, hogy megbeszéljék ma melyik beteg az övé. Kovács Andrást kapta meg. Odament a szobához és mosolyogva üdvözölte a beteget.
-Jó reggelt kívánok! Jöttem, hogy beadjam a gyógyszereket.
-Jó reggelt? Hogy lehetne jó a reggel egy korházba? – mondta nevetve.
-Higgye el itt dolgozni se fenékig tejfel. – nevetett Virginia.
-Tudom. Én sebész vagyok már 2 éve. – mondta mosolyogva András.
Ezután Virginia beadta neki a gyógyszereket és ment tovább csinálni a dolgát. Még maradt két beteg, akiknek be kellett adnia a gyógyszereket. Ahogy ment a folyosón a következő beteghez, a legjobb barátnője Paula megállította, hogy mondhasson neki valamit.
-Képzeld el tegnap összejöttem Parkerrel! – mondta boldogan.
-Épp itt volt az ideje, hisz már majdnem egy éve halt meg a férjed. Ideje volt továbblépni. – mondta Virginia.
-Igen tudom! Parker olyan jó pasi.
Paula csipogója megszólalt, ezért rohant is. András szobájához szaladt, ezért Virginia elkezdett kissé aggódni mi lehet a baj. Mivel neki más dolga volt nem mehetett oda, de elhatározta, hogy majd munka után benéz hozzá. Virginia beadta a másik két betegnek a gyógyszereket. Amikor végzett benézett Andráshoz, hogy jól van e. Minden rendben volt, ezért hazament. Mivel elég fáradt volt egyből lefeküdt aludni.
YOU ARE READING
A gyilkos férj
Mystery / ThrillerVirginia egy ápolónő. Az apja nem rég halt meg. A férje egy gyilkos, de ő így is szereti. De ha kiderül a teljes igazság akkor is fogja szeretni?