4. Fejezet

10 0 0
                                    


Tom épp ment haza, amikor szirénahangra lett figyelmes. Ahogy ment a járdán azt vette észre, hogy hat rendőr halad el mellette. Kicsit megijedt ettől, mivel nem tudta mi történhetett. Annyira bámulta a rendőröket, hogy hasra esett és egy hajléktalan segítette fel. Tom adott neki öt dollárt a segítségéért. Gyorsan hazament és megnézte, hogy a pincébe minden rendben van e. A nő éppen aludt ezért, hogy le ne bukjon a sok vendég előtt elvitte egy faházba. A családba a faház létezéséről senki se tudott. Tom épp cipelte fel Ellát mikor egy ajtó csapásra lett figyelmes kintről. Egy autó állt a házuk előtt. Tom gyorsan visszavitte Ellát a pincébe és elment ajtót nyitni. Két magasabb férfi állt az ajtó előtt. Tom megkérdezte őket, hogy mit akarnak, de a két férfi nem válaszolt semmit. Megfordultak és egyszerűen elmentek. Tom kicsit megijedt, de mivel ma tartják a karácsonyi vacsorát, ezért még ma gyorsan el kellett tüntetnie Ellát, nehogy valaki meglássa vagy meghallja. Ella felkelt ezért Tom adott neki egy kis kábítószert, nehogy meg tudjon szökni, miközben átviszi a faházba. Az autópálya szinte üres volt. Három óra alatt oda is értek. Tom bezárta Ellát a faházba és le is kötözte nehogy meg tudjon szökni. A hazaút is gyorsan eltelt, a kedvenc zenéi mentek a rádióba. Amikor hazaért Virginia már otthon volt és már alig várta, hogy megmutathassa miket vett. Tomnak most nem volt ehhez kedve, mert végig csak arra tudott gondolni, hogy ki lehetett az a két férfi. Virginia egyből hozta a csomagokat és megmutatta a dolgokat. Tom csak mosolygott, hogy Virginia azt higgye, minden rendben van. Tomról tudni kell, hogy nagyon jól tudja tettetni, hogy minden oké, de Virginia általában kiszúrja, amikor csak tetteti a mosolyt. Virginia elég jó emberismerő. Miután megmutatta miket vett, elment a konyhába, hogy megfőzhesse estére az ételeket. Pulykát fog csinálni krumplival, meg gulyáslevest és még egy óriási nagy tortát. Elég nehéz négy óra alatt 23 emberre főzni. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 09, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A gyilkos férjWhere stories live. Discover now