Már csak két nap és itt a karácsony. Virginia már nagyon izgult, mert imádja a karácsonyt. Még nem tudja, hogy mit vegyen Tomnak. Miközben azon agyalt mi lenne a megfelelő ajándék, egy hangra lett figyelmes a ház alól, ami furcsa volt mivel úgy tudta, hogy nincs pincéjük. Utána akart nézni mi lehetett ez a hang, de Tom megállította a folyosón és azt mondta, hogy majd ő megnézi. Lement a pincébe és rászólt Ellára, hogy maradjon csöndbe. Tom felpofozta Ellát mivel majdnem lebuktatta őt. Ella arcán folytak a könnycseppek, hisz nem tehet róla, hogy Tom fogva tartja. Nem tett semmi rosszat csak a munkáját végezte, ami az volt, hogy írjon egy cikket Virginia apja haláláról. Tom nagyon félt, hogy a felesége rájön, hogy fogva tart egy lányt. Tudta, hogy nem engedheti el, mert majd mindenkinek elmondja mit tett vele Tom és ezért lecsukják. Már rájött, hogy hiba volt elrabolni Ellát, de ő csak azt akarta, hogy ne derüljön ki mi is történt valójában, mert ha kiderülne a felesége nagyon szomorú lenne. Virginia apját nem megfojtották, hanem megkéselték és kínozták.
Virginia elment a plázába, hogy vehessen ajándékokat karácsonyra. Először a H&M-be ment, mivel tudta, hogy Paula már régóta akar egy szép sálat. Odament a sálakhoz és talált is egy megfelelőt. Amikor ment a kasszához, találkozott Ricsivel. Ricsi egy elég régi barátja, de már egy ideje nem tartják a kapcsolatot.
-Hallottam mi történt apukáddal. Nagyon sajnálom. Biztos nehéz lehet. – mondta Ricsi.
-Igen az. Főleg, hogy a rendőrség nem is tesz semmit az ügy érdekélbe. Még mindig nem találták meg a gyilkost és valószínűleg nem is keresik. – mondta Virginia elkeseredve.
-Most én is rendőrként dolgozok Wisconsinba, ezért nem tudom az itteni rendőrök milyenek, de hidd el elég hosszú idő megtalálni egy gyilkost. – mosolygott Ricsi.
-Elhiszem, de az itteni rendőrök lusták és gorombák.
Ezután Virginia fizetett és ment tovább keresni a tökéletes ajándékot. A következő bolt egy cipősbolt volt. mivel tudta, hogy anyukája egy szép cipőre vágyik. Odament a cipőkhöz, de nem talált az első soron semmi jót. Amikor továbbment megpillantott egy csodaszép piros magassarkút. Felpróbálta mivel neki is nagyon tetszett, de most tudta, hogy nem költhet pénzt magára, hisz nem valami gazdag és kell a pénz a többi karácsonyi ajándékra. Sajnos az anyukájának nem jó ez a cipő, hisz már öreg és a sima cipőbe is alig tud járni. Nem talált semmit ezért hazament és elhatározta, hogy majd holnap visszamegy, hátha talál valami jót. Már kezdett sötétedni és köd volt, ezért Virginia elég nehezen látott. Amikor egyedül megy haza, mindig bekapcsolja a rádiót, hogy ne unatkozzon. Amikor hazaért egy üres ház fogadta. A férje nem volt otthon, de nem tudja hova tűnhetett hisz a kocsija itthon van. Megint figyelmes lett arra a hangra a ház alól, de nem foglalkozott vele mivel nagyon fáradt volt, úgyhogy elment fürdeni. Miután megfürdött felhívta a férjét, hogy hol van, de nem vette fel a telefont ezért elment aludni. Ilyen éjfél körül figyelmes lett egy hangra. Tom volt az, úgyhogy aludt tovább mivel tudta, hogy holnap hosszú napja lesz. Ki kell takarítania, ételt főznie és ajándékokat vennie.
YOU ARE READING
A gyilkos férj
Mystery / ThrillerVirginia egy ápolónő. Az apja nem rég halt meg. A férje egy gyilkos, de ő így is szereti. De ha kiderül a teljes igazság akkor is fogja szeretni?