3. Fejezet

13 0 0
                                    

Reggel arra keltem, hogy csörgött a telefonom. Anya hívott, hogy megmondja, jön még egy vendég a karácsonyi ünnepségre, amit én tartok. Egy levél volt az éjjeliszekrényen amin ez állt:

Ma sajnos csak későn érek haza. Ne várj meg.

Puszi, Tom.

Virginia elment újra a plázába, hogy megtalálja a tökéletes cipőt az anyukájának. Volt egy elképzelése. Egy fehér cipőre gondolt. Az anyukája nagyon szerette a fehér cipőket. Bár eddig az arany volt, de Laci halála óta anyja kedvenc színe a fehér lett, mivel Lacinak is az volt a kedvenc színe. Virginia megpillantotta a tökéletes cipőt. Elég drága volt és Virginia nem volt valami gazdag, de úgy érezte, hogy ezt a cipőt muszáj megvennie édesanyjának. Amikor fizetett megpillantotta Royt az apja régi legjobb barátját. Úgy gondolta nem szól semmit, mert nem volt valami sok ideje és még az ételeket is el kell készítenie szentestére. 23 személyre kell ételt készítenie és még bele se kezdett. Ilyenkor eljön az összes családtagja Virginiának is meg Tomnak is, ezért elég sokan lesznek. Virginiának ez az első közös karácsonya Tommal és már alig várja. Tom tesója felesége egy nagyon szép nő és picit zavar, hogy Tom mindig bámulja. Hosszú szőkés haja volt, kék szeme és vékony alkata. Egyébként egy nagyon okos, kedves és őszinte lány volt. Mindenki szerette őt, de engem Tom szülei nem annyira szerettek meg. 

A gyilkos férjWhere stories live. Discover now