Ghinion...

490 9 6
                                    

Pe "Mihaela" Zhao o cunoscuse intamplator la o iesire cu prietenii , de altfel o iesire plictisitoare pana la aparitia ei , "Mihaela" era o fata cu tipare diferite , micuta , ochii caprui , buzele mare si un zambet care lua privirea oricui . Cu toate ca nu o intalnise pe ea pana acum , Zhao auzise multe despre ea . Parea fata perfecta : invata bine , era frumoasa , reusise in tot ceea ce facuse pana acum si era placuta de toata lumea , poate de asta din cauza asta  avea o antipatie pentru ea . In realitate era mult mai frumoasa , chiar daca inca se mai gandea la Maria pentru o clipa se pierduse in privirea ei , parea ireal pentru el , nu i se mai intamplase pana acum . La intalnire a fost destul de timid , nu prea scotea multe vorbe si era emotionat , se vedea ca era preocupat cu altceva . Singurul lui gand era cum sa-i ceara numarul insa nu stia cum sa procedeze , pur si simplu era pierdut . Reusise sa faca o gluma buna si a prins curaj , discutia decurgea din ce in ce mai bine iar el nici nu-si inchipuia ca avea atat de multe in comun cu o "necunoscuta" pana atunci . Reusise sa-i ceara numarul chiar inainte ca Mihaela sa plece . Nu avea de gand sa-l foloseasca initial , trecuse 3 zile de la iesirea cu ea si inca era in dubii daca sa-i trimita sau nu un mesaj cu "buna" . Nu stia cum sa inceapa discutia cu ea , nu  intalnise pana atunci o fata ca Mihaela, cuminte , de treaba , cu simtul umorului si cu care sa aiba atatea in comun . Era speciala incepand de la caracter pana la infatisare . Intr-un final a decis s-o salute printr-un mesaj . Ii trimisese mesajul la ora 3:00 , nu putea dormii din cauza unei insomnii si isi spusese ca ea trebui sa doarma la ora aceea , castigand timp pana maine sa se gandesca la un eventual subiect de discutie . Din pacate pentru Zhao nu era singurul cu insomnii , deci se anunta o noapte destul de interesanta . Conversatia lor pornise bine , dragostea pentru seriale se pare ca e destul de des intalnita printre adolescentii , subiectele comune erau in atuu in plus in gandirea lui . Se facuse ora 4:00 , mesaj dupa mesaj noaptea parea foarte scurta , uitasera de insomnie si de somn , uitasera de tot . Dupa o seara in care si-au petrecut-o cunoscandu-se mai bine dimineata urmatoare a fost trezit de un mesaj de-al ei . 

Totul decurgea din ce in ce mai bine , nu seara in care sa se culce si sa nu-i trimita un mesaj de "noapte buna" . Incepusera sa se tachineze si sa-si dea porecle reciproc. Dupa o luna de discutii in care in care vorbisera despre tot ce se putea se hotarase sa se vada la o iesire in oras . Ea locuia intr-o alta localitate , iar el nu vedea asta ca fiind un inconvenient . Stabilisera sa se vada la o sala de biliard , amandoi jucand destul de bine . Intalnirea la biliard a fost cu totul incredibila pentru el , i se parea ca este mai frumoasa ca data trecuta si ramasase mut de uimire la vederea micului ei trup . Totul i se parea special la ea , de la parul ei saten pana la felul cum lovea bila . Intre lovituri isi aruncau priviri reciproc , priviri care pentru el erau ca niste raze de soare venite intr-o zi rece de decembrie . Atmosfera era difera fata de iesirea trecuta , amandoi erau relaxati , in largul lor , el o facea sa rada iar ea il facea sa zambeasca . Din pacate ea din nou trebuia sa plece mai devreme pentru ca urma sa se intalneasca cu niste prietene , dar de data asta i-a propus sa ramana impreuna si sa-si continue mica lor intalnire . Plecasera in drum spre localul unde trebuia sa se vada cu restul grupului , pe drum el nu-si putea schimba zambetul acela idiot , zambet pe care nu-l mai avusese de mult , zambet care se datora exclusiv ei. Intr-un final au ajuns , ca orice gentleman ii deschisese usa si ii trase scaunul . In mare parte cunoastea grupul ei , doar ca de aceasta data era si un baiat . Dupa aproximativ cateva secunde de la sosire o fata venea de la toaleta si se asezase la masa lor . Pentru el era ceva de neimaginat , nu putea sa aiba atat ghinion , era chiar Maria . Intelesese imediat ca misteriosul baiat care-i refuzase salutul era iubitul lui Mariei , nu stia cum sa scape mai repede , dintr-o data simtea aceeasi fiori ca la prima intalnire si la prima privire pe care i-o aruncase lui Mihaelei inchis in el si tensionat . Zhao habar nu avea ca cele doua se cunoasteau , habar nu avea ca ea trebuia sa se vada cu Maria, habar nu avea ca ziua plina cu ghinion nu avea sa se incheie.Trebuia sa scape cumva din localul ce i se parea ca o inchisoare , era intr-o situatie complicata , intre ciocan si nicovala . Se ridica de la masa si isi ceru scuze politicos si iesii afara (urmat de si de ea spre suprinderea lui) . 

- Hei , imi pare rau ca nu mai poti sa ramai macar 10 minute.

- Si mie , data viitoare poate o sa avem mai mult timp...

- Sper , nu crezi ca ai uitat ceva ? 

- Mhmmm,parca mi-ai promis o imbratisare...

Cei doi s-au luat in brate , pentru el un sentiment unic  mult mai impresionant si decat primul sarut , pentru ea probabil ceva normal . Se tineau strans iar el parca nu mai voia sa-i dea drumul , dar din nefericire pentru ei au fost intrerupti de "X"-ul (Maria) vietii cu o intrebare incomoda pentru amandoi :

-Scuzati-ma , dar voi sunteti impreuna sau ceva..?

(Amandoi au raspuns la unison)

- Nu ! 

- Nu !

Plecarea a fost destul de trista pentru Zhao , isi dorea sa mai ramana, isi dorea sa mai vorbeasca cu ea , isi dorea sa o mai soarba din priviri , isi dorea sa o mai faca sa rada. Venise seara iar pentru ca ei era un obicei sa vorbeasca zilnic , el nu mai avea rabdare si o voia cat mai aproape , era priceput la vorbe , la poezii dar obosise sa faca acelasi cliseu , asa ca s-a gandit sa-i spuna direct...

"Buna...voiam sa-ti spun ceva , nu stiu cum sa explic dar imi place de tine ... mult..."

Probabil se astepta la un raspuns pozitiv , negativistul nostru era mai optimist ca niciodata , dar se pare ca atunci cand lumea iti este mai draga universul se pune impotriva ta . Din nefericire pentru el raspunsul nu a fost unul care sa fie pe placul lui , se pare ca distanta era un inconvenient pentru ea  . Pentru moment se simtea pierdut , nu stia de ce este asta o problema , nu stia cum de raspunsul nu era un "da" si avea aproape acelasi deja-vu  cu Maria . 

Insa ceea ce nu stia Zhao pe atunci , este ca peste putin timp Maria o sa se desparta si povestea devine din ce in ce mai complicata.. :)

TomorrowUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum