Deja-vu

394 7 5
                                    

Zhao se resemnase , pe Mihaela stia ca nu putea sa o aiba , iar Maria deja era cu cineva . Pentru putin

timp a incercat sa se indeparteze de ele , sa nu le mai raspunda la mesaje , sa le evite . Incepuse chiar sa-si gaseasca un hobby , scrisul . Scria despre orice , incepuse sa compuna din ce in ce mai multe poezii si citea cat mai mult. Facea tot posibilul sa fie ocupat , sa nu le simta lipsa , dorul chiar daca nu le avusese niciodata cu adevarat . Reusise pana intr-un punct , cu Maria ii era mai greu , o vedea zilnic la scoala , in fiecare pauza si in fiecare ora , la inceput i se parea un chin , dar apoi a inceput sa se obisnuiasca cu ideea. Pana intr-o zi cand Maria a venit la el sa vorbeasca , nu stia de ce se produsese racirea asta intre ei , nu stia de ce tipul pe care il stia vioi si plin de viata devenise atat de ursuz si mai tot timpul suparat . Motivul adevarat nu a reusit niciodata sa i-l spuna , si nici nu putea sa-i spuna ca si ea este o parte din schimbarea comportamentului sau. 

Zhao nu voia sa arate nimanui ca este suparat , nu voia sa arate nimanui ca sufera , poate din aceasta cauza se bagase in jocul Mariei . Aceasta fata isi pusese in cap sa faca o schimbare , ori sa-l schimbe pe el , ori comportamentul lui . Se tachinau in fiecare pauza , radeau , glumeau , si petreceau tot timpul asta ca si cum ar fi fost numai ei prin jur , in ore isi scriau biletele si uite asa el redevenise din nou baiatul acela cu zambetul pe buze care iti aducea aminte ca in viata nu trebuie sa tii niciodata capul plecat.Au inceput sa-si dea mesaje din nou , in timpul orelor , acasa , la orice ora . Acum Zhao isi dorea zi de zi sa ajunga mai repede la scoala , sa o revada pe ea si zambetul ei .Dupa cateva saptamani in care au fost mai apropiati ca niciodata ceva se implase , Maria era trista si abatuta , el nu a vazut-o in starea asta pana acum  , nu stia cum sa-i fie aproape , nu stia cum sa o intrebe daca se intamplase ceva . Nu putea sa se uite la ea si s-o vada in starea asta , auzise un zvon cum ca prietenul ei a inselat-o , nu stia daca este adevarat si nu-si permitea sa o intre direct . Ii daduse un mesaj cand ajunsese acasa "Hei , ai patit ceva , te-am vazut trista azi..." . Intr-adevar , fusese inselata . Pentru moment Zhao ramasese uimit si nu stia cum sa-i raspunda la mesaj , nu putea sa-i spuna "Bine ca ai scapat" cu toate ca asta gandea. Chiar daca isi dorea ca cei doi sa nu mai fie impreuna , acum se simtea destul de rau . Cum se spune "Cu un ochi plangi , cu un ochi razi " era bucuros ca ea era singura , dar nu se simtea bine s-o stie trista si abatuta . A incercat sa-i fie aproape , a incercat sa o faca sa rada ... Chiar a incercat , de multe reusea...Incepuse amandoi sa-si povesteasca "dramele" ea ce patise , el ce patimea . Ii spusese ca era indragostit de o fata dar pe care nu poate sa aiba si ea era tot mai curioasa sa afle cine e fata aia, cum o cheama , si de ce nu poate sa o aiba . El era prea timid si nu voia s-o dea din nou in bara , nu voia sa-i spuna ca ea era in momentul asta, voia sa-i mai acorde timp dupa despartire , se gandea ca il iubise si ii era greu sa treaca peste asa de repede si sa fie cu altcineva . Poate ca acolo a pierdut-o , sau poate nu a avut-o niciodata ... Mesajele dintre cei doi se inmultise , vorbeau de la seriale pana la ce fac sau ce-si propuna sa ajunga in viata . Acelasi cliseu , dimineata se trezea cu mesajul ei , noaptea se culca cu "Somn usor" trimis de ea .

Intr-o zi iesise cu cateva colege , pe care nu le mai vazuse de mult ... Fetele sunt curioase , dar din curiozitatea lor poti sa aflii cele mai multe lucruri.

-"Hmm, de Maria ce mai stiti?"

-"Mai nimic...Dar eu tot nu inteleg de ce se ascunde..."

-De ce se ascunde ? Intreb eu curios.

-"Ca este cu Andrei , ieri au iesit pentru prima oara si..."

Deja se pierduse de la "este cu Andrei" , iesirea cu fetele era la o saptamana dupa ce fusese intrebat "Cine este fata aia" , poate ca a avut sansa lui , poate ca daca ii spunea el era in locul lui Andrei , poate ca acum el era strans in brate si nu celalalt...Din nefericire il cunostea pe acest Andrei,ii era greu sa-i vada pe amandoi...

Incetul cu incetul baiatul trist isi facuse din nou aparitia , si asta inca de la aflarea vestei , de la iesire...

Zhao era furios in sinea lui , furios pe el . La el nu a fost niciodata problema curajului , lui ii era doar frica sa n-o piarda... A vrut sa scape de ea , de amintirea ei , din nou , acelasi deja-vu ...De data asta era hotarat , a ars toate paginile cu poezii dedicate pentru ea , nu avea decat un singur regret "Nici macar nu ai avut ocazia sa le citesti..."

TomorrowUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum