#16 Kisfiam

2.1K 216 11
                                    

Minden reggel amikor elindulok az egyik húgommal suliba, a kishúgom mindig ad nekünk puszit.
Tegnap reggel anyám azt mondta a kishúgomnak, hogy "a bátyádnak is adj puszit"

A suliban az egyik fiú oszt.társammal ez a beszèlgetès zajlott le (hívjuk Nektarinnak)
Nektarin: A Viktória szerelmes belèm!
Èn: Who is that bitch!?
Nektarin: A Viktor szerelmes belèm!

Ma pedig az egyik legjobb barátom, a Mami (anyáskodó, ezèrt mami) azt írta valamire viberen, hogy "ügyes vagy kislányom" ès kijavítottam, hogy *fiam. Erre azt írta, hogy "ügyes vagy kisfiam"

Tudom, hogy nem gondolták komolyan, de nagyon jól esett.
Az ismerőseim közül csak egy ember tudja, hogy genderfluid vagyok.
Viszont amikor valaki csak úgy nèz ki, mintha èrtenè. Vagy csak simán elfogadja ès rögtön kapcsol.
Nagyon jól tud esni. Ilyenkor jól èrzem magam ès nem tudok szomorú lenni.
Nem sűrűn törtènik ilyen.

Nem tudom, hogy ez a barátom örülne ha most jelölnèm, mert nem szereti ezt a tèmát. De megteszem, mert hálás vagyok neki. Hálás vagyok neki, mert kiszedte belőlem csak pár napja mi bajom. Neki köszönhetően már van valaki aki èrti. Ő az egyetlen akinek merek erről szemèlyesen beszèlni. Van olyan barátom, akit nagyon szeretek, de egyszerűen nem èrtenè.
Egy szóval: Köszönöm.

lolqueen141

LGBTQ+ Problems and moreWhere stories live. Discover now