#38 3. interjú

1K 121 6
                                    

Ő egy nagyon aranyos és tehetséges író, nem biztos, hogy ezzel újat mondok, de őt is megtalálhatjátok itt. fanfi1ction

Vágjunk is bele! XD

Én: Ki (mi) vagy te?

Wisterya: Egy ex depressziós aki még igencsak tini, biszex és nem is szégyenlem.

Én: Mikor és hogyan jöttél rá, hogy biszex vagy?

Wisterya: Egy barátnőmmel beszéltem, amikor elmeséltem neki, hogy ja! Szerelmes vagyok egy lányba, mire ő benyögi, hogy "te biszex vagy." 2017.novembere volt, ha jól emlékszem.

Én: Hogyan coming out-oltál?

Wisterya: Nagyon-nagyon nehezen. Aki ezt mondta, annak könnyen ment, de egy mélyebb barátságban, pl a volt legjobb barátnőmnél nagyon nehezen ment, volt akinek nagyon könnyen, pl a mostani nagyon-nagyon jó barátnőmnek.

Én: A családodból tudja valaki?

Wisterya: Igen, a 14 éves unokaöcsém.

Én: Mit tanácsolnál a többi biszexuális embernek?

Wisterya: Soha se adja fel.

Ne törjön meg, mindig legyen egy pici támasza, vigasza, ha nem is más mint a zene. Ha van valaki, aki fontos neki ne bújjon el, ne legyen szürke kisegér. Legyen bátor, legyen valami célja minden napra, még akkor is, ha azt hiszi nincs értelme élnie, jelentéktelen és csak egy teher a világnak. Ez nem igaz, mindig van valaki, akinek fontosak vagyunk mi is, biszexek. Rengeteg kitartást tudok csak javasolni, mert amit ad a sors más emberektől, azt az az ember visszakapja.

Az övé volt az utolsó, remélem tetszett nektek. Ha szeretnétek, hogy csináljak még ilyesmiket akármiről azt jelezzétek kommentben! Sziasztok!

LGBTQ+ Problems and moreWhere stories live. Discover now