Én: Egyébként én igazából egy meghúzódó ember vagyok, nem tolom az ember arcába, hogy ki is vagyok én. Ez lehet nem így tűnik a könyvem miatt, de az csak egy menedékhely számomra és egy jó pár embernek.
Karen: de betölod az ember arcába
Én: Igen, itt. De a többi közösségi médiámban nem. Meg amúgy se a való életben. És még egyszer felteszem a kérdést: mivel hat a te életedre az én nemi és szexuális identitásom?
Karen: de barátom figyelj ide te túl fiatal vagy még így is, hogy az egzisztenciádon gondolkozz ilyen módon. Nem vagy te se bisex se transz te egy fiú gyerek vagy annak születtél bármit megtehetsz ellene te akkor is az maradsz és nem véletlen, hogy annak születtél. Even if you cut your penis you never be a women mondást tudom itt alkalmazni de persze minden tiszteletem a tiéd mert nem megsérteni akarlak
Több mindenbe is bele tudnék kötni. A legjobban nem az zavar, amit mondott, hanem az, hogy teljes mértékben helytelenül írta le. Helyesen úgy lenne „Even if you cut your penis you'll never be a woman". Jah és úgy magyaráz nekem, hogy azt se tudja mi az a transznemű fiú.
(Itt küldött nekem egy linket amit persze nem néztem meg.)
Én: Egyébként felvilágosítanálak, hogy a transznemű fiú azt jelenti, hogy lánynak születtem.
Karen: a cikk alján van 1 videó kérlek előítélet nélkül nézd meg az első 15-20 percet. Csak tisztelj meg ezzel kérlek mivel rendesen beszéltem veled.
Hol és mikor beszéltél velem rendesen?
Én: Meg fogom nézni, ne aggódj
Karen: heh akkor te mi vagy? Lánynak születtél?
Mintha azt mondtam volna, hogy a Marsról jöttem.
Én: Igen annak.
Karen: na mindegy hiába képzeled magad akárminek sosem leszel az mert aminek születtél te az vagy egyenesen a génjeidben van
Igen a génjeimben van, hogy transznemű vagyok. Ez nem egy mentális dolog. Nézz utána a dolgoknak.
Én: Ha te ezt gondolod jólvan, nem erőltetem rád, hogy megértsd.
Karen: mit értsek ezen? Mond el kérlek
Én: Az, hogy transznemű az azt jelenti, hogy nem annak a nemnek érzem magam, amelyik testbe születtem. De én mindig nem értem, hogy egy 15 éves nemi és szexuális identitása hogyan hat ki a kis életedre?
Én próbáltam elmagyarázni neki, hogy ez mit jelent. A kérdésemre viszont még mindig nem kaptam értelmes választ. Az egyik üzenetét el küldte még egyszer mintha az választ adna a kérdésemre. Én nem azt kérdeztem, hogy zavarja-e, hanem azt, hogy miben befolyásolja az Ő életét az Én életem.
De úgy néz ki, hogy egy ilyen egyszerű kérdésre se tud válaszolni, mivel a válasz az, hogy semmiben sem befolyásolja és nem akar nekem igazat adni. Mert nem tudja elfogadni, hogy a létezésemnek semmi köze nincs az életéhez.
YOU ARE READING
LGBTQ+ Problems and more
RandomHeyooo :3 Azèrt írom ezt a könyvet, hogy lehessen hol elmondanom az ezzel kapcsolatos dolgokat amik kavarognak a fejemben. Na meg azèrt, mert szeretnèm hallani/látni (mi a jó szó ide?), hogy nektek milyen èlmènyeitek voltak/vannak. A #98-dik résztől...