0.9🎶🖤

592 43 8
                                    

Multimedya:Burak Yörük💕💙

..Okula gelmekten daha kötü ne olabilir?İlk dersin fizik olması.En azından benim için . Peki ikisinden de iyi olan nedir?Dersin boş olması..Herkes ilk kez ders boş gibi sevinirken bizim aramızdan sessizliği bozan taraf Ege olmuştu..

"Ee napıyoruz?"

"Kantinden birşeyler alsak?Zaten Burak Bade ile gider"

"Biz ayrıldık."

..Burak'ın ağzından duyduğum kelimeyle sıraya çıkıp Burak'ın sırtına atlamıştım..

"Kızım manyak mısın?Ege indir şunu!"

..Sınıfta sadece 3'umuz vardık yani rahat rahat delirebilirdik..

"Ya ayrılmışsınız oğlum,bırak kız sevinsin. O kadar yılanlık yaptı bize"

"Cenazem yerine evde sevinmen daha iyi değil mi Gözde?"

"Uf tamam!Siz gidin ben burda bekliyorum"

"Oh be!Yürü Ege gidelim."

..Sıraya oturduğum an telefonum titredi.Sensör var da ben mi göremedim?Aklıma telefonum geldi ve ondan(gamzeli) 2 mesaj vardı..

-Atakan:A /Gözde:G-

A:Burak naptı da seni bu kadar mutlu edebildi?
A:Okula gelmedim değil.Dersin boş olduğunu biliyordum.
G:Nasıl?
A:Fizikçi bir komşum var desem? ;)
G:Anladım.Niye sınıfa gelmiyorsun?
A:Gelmemi mi istiyorsun?
G:Ne alaka be!Sadece merak ettim.
A:Burak'la iyi ayrılmadık.Neyse 2.ders görüşürüz güzelim.

..Cevap yazmadan telefonu cebime koymuştum. Gozolom sensin o!Ben bunu sevmeye başl-başlamıyorum.Nesini seveyim?Ama 'Allah var yakışıklı çocuk şimdi'..Uf banane be.Allah sahibine bağışlasın. 'Yani sana' Ya iç sesim sen bir sussana 'iyi sustum ama bunlar gerçek'..

..İç sesimle kavga edecek kadar delirdim mi ben ya?..Galiba EVET..

—————————————————————————————————

Umarım bölümü sevmişsinizdir❣️Bugün bu kitabı okudum ve bu kadar bekleyebildiginiz için size hayret ettim🤷‍♀️💕Neyse sıcak sıcak taze bölüm yazdım okuyunuz xx

Sormak istediğiniz soruları yoruma yazabilirsiniz🌸💛

Łisełi'M🌿💜/GözAt🍂Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin