..Sonunda evdeydik.Artık uyku moduna gecis yapabilirim.."Ben dus alıp uyumak istiyorum Gözde.Sen ne halt edersin bilmem ama cok ses cıkarma!"
..Belki cogunlukla sikayet ediyordu ama tatlı kızdı Ege.Somurtkan hali bile tatlıydı..
"Denerim."
..Arkasını donup 'hele bir dene' bakısı atıp tekrar ilerlemeye devam etti.Ha su Atakan bizi izliyordu en son ama neden?Dostlugumuza mı ozendi ne halt etti anlamadım ki.Bu yuzden hemen telefonumdan wp'ye girip mesaj attım..
/G:Gözde A:Atakan/
G:Bizi izliyordun.
A:Yani?
G:Where is the amac?
A:Soyle ergenekom seyler yazma ya.
G:Sanki 'ergenekom' cok insancıl.
A:Degil mi ya?
G:Degil.Hem konuyu degistirme.Niye izliyordun bizi?
A:Burak'ı gordum ve asık oldum.Sonra gay oldum.Onu kesiyordum wqkldsf
A:Olamaz mı?
G:Burak sana bakmaz.
A:Nedennn?!! :(
G: 1-Gay degil.
2-Onu seven kızlar biraz fazla guzel.A:Ben ilkim hayatında erkegi olacak, beni sevecek artık.
G:Tabi sever ama ✋ sever.
A:✋ bu ne gardas?
A:Gardas dedim Allah carpacak.
G:Yani nah sever avucunu yalarsın anla iste.
A:Diyorsun ha?Peki Gözde sen de vur.
G:Tribini s....
A:Asıl ben senin tribini s...
-Gamzeli Bey- kisisi engellendi.
..Sen wp'den engellersin o normalden yazar..
A:Son sms seysimi sana harcıyorum zalımın kızı.Ben onu seveyim olarak kullandım.Senin sey edecegini nerden bileyim ben fesat degilim ki.
..Hemen wp'ye girip engelini kaldırdım.Komik cocuktu galiba ilk kez yakın olmadıgım biriyle mesajlasırken bu kadar guluyordum.'Baba' lakabı takılan o herifi bile unutturmustu sebekligi.Eger beni babam terketmese o mal degnegi bizim hayatımıza girmezdi.Bu yuzden babama oldugu icin bircok kez isyan etmistim.O 'uvey baba' denen sey benim canımı hep yakıyordu ve ben gokyuzune bakıp babama kızıyordum,beni bıraktıgı icin..
Kuslarım bu kitaba simdilik sınır koymayacagım.Umarım begenmissinizdir❤🌸