Medya:Yakısıklılarımız✋💕
..Atakan gitmisti bense Burak'ın yanındaydım.Atakan'ın kırıldıgına emindim ama Burak..O beni yıllarca degerlisi bilmisti.Ege'yle beni hic bırakmamıstı.Simdi onu bırakacak degildim..
"Sevgilin mi?"
"Kim?"
"Gözdee"
"Tamam ya.Degil."
"Seviyor musun onu?"
"Sevmiyorum."
..Seviyordum..
"Gözde,guzelim bak herkes inanır ama Ege'yle biz inanmayız.Senin bakısından anlarız duygularını."
..Burak'a hafif gulumseyip sarıldım o da kafamı gögsune bastırıp sarılmama karsılık verdi.Burak hep benim kırılmamdan korkardı,beni uzen herkese icinden beddualar okuyup dısından kufurler yagdırırdı.Uvey babam beni cok sevmezdi.Evet UVEY babam.Oz babam zaten beni 1 yasında bu dunyadan goc ederek terk etmis.Uvey babam mı sevecek?Bazıları belki sever de benim umudum sıfırdı.Yanılmamıstım da.O gunden beri yanımda Ege,Burak ve annem vardı.Kendime kucuk bir dunya kurmustum 4 kisilik.Bu dunyaya girerken hep icimdeki iyimser,sevecen,gulec kızı ortaya cıkarırdım.Gercek dunyadaysa soguk kanlı,ruhsuz,hicbirseyi ciddiye almayan kıza burunurdum..
..Dusuncelerimle birlikte gozyaslarıma engel olamadım..
"Su herif icin zırlamayı kes Gözde.Yoksa gidip oldurecegim."
..Burak'ın bu tepkisine sasırmamıstım.Cunku onun da dedigi gibi beni tanıyordu.Ne zaman,nerede ne yapacagımı biliyordu..
"Ya bulursa bizi?Yine zarar verirse?"
..Yüzümü avuclarının arasına alıp gozyaslarımı sildi..
"Asla.Artık biz varız senin yanında.O senin kılına zarar verse Ege'yle kırılmadık yerini bırakmayız o mal degneginin."
..Mal degnegi?Burak'ın bu sozunun arkasına gulumsedim o da gulumsedi..
"Yine n'apıyoruz bu deli icin?"
..Ege'nin sesiyle donup Ege'ye baktım.Elleri belinde bize 'hayırdır?' bakısı atıyordu..
"Zırlıyor yine bizimki."
"Yemin ediyorum o soysuzdan once seni oldurecegim agladıgın icin."
"Ege ben n'aptım sana"
"Burak sunu sustur yoksa cidden gebertecegim."
..Burak ikimizi kolunun altına almıs sarılıyordu,bizde Burak'ın sırtına vuruyorduk 'Aslanım,kocum' diyen teyzeler gibi.Gozum bir an arkada ki Atakan'a kaymıstı.
Kapisonunu cekmis,duvara yaslanmıs bize bakıp gulumsuyordu.Ne yani bizi mi izliyordu bu kac dakikadır?
Onu gordugumu farkedince kapisonunu iyice cekip kosar adımlarla uzaklastı.."Sanki gormedim ben seni"
--
Sınır:50 Vote🌿💜Dostlugunuza kurban be🍃🍫