Hyemi Pov~
selesai je kitaorg beli makanan .kitaorg pun naik kat rooftop .
Semasa kita org nak jejak je anak tangga tiba" kita org ada dgr suara hentakan bahagian dinding dgn kuat .
wey korg dgr tk tu ? kata yumi
dgr .jawab kmi tiga serentak .
weyy jom kita tgk . kata jae hee
tak pyh la . takut pula aku klau ada hantu kat rooftop . smbung younmi
bahalol kepala hotak kau . mana ada hantu siang" ni .kata jaehee .
sudah laa tu . jom kita naik . sambung ku.
ok. jwb drg.
semasa kita org nak buka pintu rooftop . tetiba kita org nampk boyfriend yumi ngan perempuan lain. rupanya perempuan tu dri grup twice ianya jeongyeon. Omaigadd drg kiss dpn mata kitaorgg...
Nie kau kata kerja youngjae? kata yumi.
Yumi nmpk kejadian tdi tu trs turun dri rooftop .d kjr oleh youngjae tpi aku ngan jae thn dia . jdi younmi yg kjr dia .
lps la aku .aku nak jelaskan dia apa yg berlaku tdi ". kata young jae.
Apa lagi kau nak jelas kan kat dia . tak puas lagi ke nak sakit kan hti dia ??. bentak ku .
Bkn tu maksud aku . kata yj
Kau ingt yeer kalau aku nmpk kau ganggu kwan kita org lagi . mmg nahas kau oleh aku . kata jaehee yg tengah marah .
Jaehee pun turun mencri yumi dam younmi . manakala aku pula menggeling kepala kat young jae smbil mengikuti jaehee untuk cri yumi dan younmi .
Skip Kat Garden Sekolah .
Lahh sini rupanyee korg " kata aku ngan jaehee .
Iyee ~ ..kata younmi
Aku tk tau pula yg youngjae tu boleh curang nyan aku " kata yumi.
dah la tu.. kita org dah urus kan dia kau tak yah nak risau . kata hyemi .
kau belasah dia ke? tnya yumi.
bkn aku .jae yg belasah dia . gila ehhh habis muka youngjae kena belasah oleh jae .
FLASHBACK ~
sebelum turun nak cri drgg youmin.Kau tau nak je nak mempermainkan perasaan kawan aku kan . (trs tumbuk muka youngjae).
Youngjaee!!! jerit jeongyeon.
woi kau tak yah nak menyibuk . marah jaehee kat jeongyeon .
Jae pun smbung tumbuk muka youngjae byk kli .
dah la tu . jerit jeongyeon yg menangis kerna tgk youngjae kna tumbuk.
Kau ingt yee skli lgi aku tgk kau kacau yumi . habis kau " kata jaehee .
end flashback~
Jadi teruk la muka youngjae ?? tnya yumi.
tak la teruk sngt .kata ku (pdhl dah lebam)
nasib la tinggl satu minggu aku sklh kat sini klau tk . bertmbh sakit hti aku tgk muka yj tu .. kata yumi yg menangis teresak" .
dah" la tu .. nnti hairan pula cikgu knpe kau nangis . kata hyemi
iye betul tu . smbung ku pula.
LOCENG REHAT PUN BERBUNYI .
weyy jom la ke kelas .. kata younmi.
ok ,kajja . jawab drg serentak .
Yumi Pov~
semasa kita org nak naik tngga tiba" group twice serang kami .
woii gara" kau la . Boy aku kena tumbuk olh kwan gile kau ni . (teriak jeongyeon)
laa dah jdi boy dia ..rupenyee (kataku dlm hti)
Kau kata aku gila . aku rasa kau yg gila . rmps boy org .kata jaehee .
elehh dia yg nak ngan aku bkn dia . kata jeongyeon .
Pftttt . hahahahahaha .dia nak kau . dah la penat aku nak lyn korang nie . dah jom la jyyh.
kita org pun trs beredar dri drg .
tpi tetiba" ada org pegang tgn aku . rupenyee youngjae .
yumi ? kata jae yg menggengam tgn nya yg mahu menumbuk youngjae .
tak pehh korg pegi la kls dlu . kataku
ok. jwb hyemi
Saya nak minta maaf kat awak . kata youngjae .
dah la aku nak break ngan kau . kata" kau tu dah tak blh d percayakan lagi .
kata ku .fine kita break . kata youngjae .tpi kau jgn menyesal . [youngjae pun menrik jeongyeon dan mencium jeongyeon dpn nya skli lagi]
WHAT THE F-Fuckkk!!!!!! . teriak dlm hti ku.
youngjae pun melpskn ciumannya dgn jeongyeon . Be my girlfriend ? kata youngjae . dpn" ku .
aku pun lri la meninggalkn drg . trs berlari meluru ke kls kmi berempat smbil nangiss.
wey kau knpa .apa lagi dia buat dgn kau? tnya hyemi .
dia cium jeongyeon dn ajak jeongyeon cp dpn aku . (smbil aku nangis)
mmg nak kena nie lelaki " kata jae dan hyemi.
wey tk yah la . lgipun aku dah break ngan dia .
sepa yg nak break .kau ke dia? tnya jae.
aku .
ohh .bgs la . tk la dia blh luka kn hti kau . kata jaehee .
tpi aku syg dia .
kau kena mula kn hidup bru .. lupa kn dia . mula kan hidup bru kt seoul . klau kau dah pindh . okkkkk .. kata hyemi.
okk .. kata ku
okk good dah lap la air mata tu .nnti hairan cikgu .
okkk .
YOU ARE READING
Hate or Love ? Queenka vs Kingka !
Fanfictionsejak mereks kecil jyyh terpisah dgn kluarga drg . D sbb knn pekerja jyyh berhenti . parents mereka menyuruh mrka balik ke seoul untuk keselamatan mereka .Dan mereka pun masuk ke sekolah army highschool d mna tmpt abg" mereka bersekolah . Tpi adakah...