5 [2] Yumi(Airport)

58 10 0
                                    

V pov ~

V :Yumi jap aku nak pegi tandas kau tunggu kat sini . jgn pegi mna" kau tu susah d cri .

Yumi : Ehm *smbil main phone . Mcm aku budak kecik pula .

V : kau mmg mcm budak kecik pun susah nak dgr ckp .

Yumi : Dah la cpt la masuk tndas nnti lmbt .

V : ok . tunggu sini ahh .

Yumi : ok .

Berakhir la pov c v. 😂

Yumi pov~
Lambat juga c v ni . dh lma aku tunggu kat sini ni.

*Tiba" ada org pgng bahu aku dri blkng . aku pun toleh kat belakang rpanya youngjae .

Kau buat apa kat sini ? kata ku .

Youngjae : Saya nak minta maaf kat awak .

Yumi : Minta maaf ? ehm dah la pegi balik la . dah malas aku lyn muka namja mcm kau .

Youngjae : Yumi , bgi la saya peluamg untuk memperbaiki hubugan kita . *smbil memegang lengan yumi.

Yumi : Ya . ddaejie  lepas la .

No one pov ~

Tiba " v dtg . *trs tumbuk muka youngje. (Yumi tus lari menuju ke tmpt masuk airplane )

V : kau  kacau lagi skli yumi nahas kau .

Youngjae : Lps kn  aku la . Aku nak jumpa yumi .

V : Kau tak yah la . Makin dia tgk muka kau makin dia sedih . Sekali lgi kau kacau dia lagi teruk aku kerjakn muka beruk kau tu . Pegi balik la .

Youngjae trs kluar dri airport dgn rasa marah .

*V pun belari kejar yumi yg dah masuk kat airplane

*Skip Dlm Airplane ~

Dah masuk kat airplane V trs duduk kat tmpt duduk dia ngan yumi.

Yumi pov ~
Tk sangka dia snggup kejar aku smpai kat airport . Tiba " ada org duduk kt sebelah aku . Rupanya sacheon hanat aku . habis terkejut aku d buat nyee - yumi ckp dlm hti

Yumi : Ya pabo tekejut aku .

V : sorry la . kau ok ke ?

Yumi : Aku ? cam biasa la ok je .

V : Betull ke ?

Yumi : Iye . *actually dia tk ok .

V : ok .

End Pov

Yumi tgk bhgian cermin smbil menglirkn air mata . Trs cpt " dia lap air mata dn ambil tmpt penutup mata . actually v dh nmpk tpi dia pura" tk nmpk . Trs v ckp dlm hti . (I will makesure you always happy on my side)











Hate or Love ? Queenka vs Kingka !Where stories live. Discover now