ÖP BENİ

4.4K 190 138
                                    

Jiminle beraber bir kafede kahve içiyorduk

"Sizi gördüm seni tutuyordu, aslında tam o anda bıraksana kızı şerefsiz diye bağırıp üstüne atlicaktım ama sonra senin planların aklıma geldi"

"İyi ki yapmamışsın jimin-shee iyice kıvama geldi"

"Gerçekten içinden bir canavar çıktı"

"O canavar hep burdaydı diyip" korkunç bir ifade yaptım. Tabi bana göre korkunç.

"Bütün karizman çizildi şu an gözümde"

İçeri jungkook girdi. Gerçekten bu kadar tesadüf olmazdı. Jimin jungkooku görmemişti. Tam karşımıza oturdu arada bir bana bakıyordu. Ama benim onu farkettiğimi anlamadı.

"Ee sonraki planın ne"

"Aslında son darbemi vurmak istiyorum o iki gereksizlede zamanımı boşa harcayamam"

"Haklısın, aslında böyle biri değildi jungkook bu kadar ileri gitmezdi"

"Ama gitti."

"Amannn koy göte gitsin. Sana erkekmi yok"

Kahkaha attım, atarkende jiminle biraz yakınlaşmıştım.

Jungkook a baktığımda gözlerinden resmen ateş fışkırıyordu. Gözleriyle jimini önce ikiye bölüp  sonrada ateşte pişirmiş olabilir. Ahh ne düşünüyorum ben ya jungkook'u yamyam yaptım iyice.

Ama galiba son planımı bulmuşdum.

"Son planım hazır jimin onu gerçekten süründürücem"

"Neymiş o son planın bakıyım sinsi prenses"

"Sinsi prenses ? Neyse bu lakap konusunu sonra konuşabiliriz ne nadar kaslarını geliştirmiş olsada beynini geliştirememiş jimin beyciğim"

"Bu lakap için kaç gün düşündün itiraf et"

"Neyse ne. Son planım için sen gereklisin."

"Her zaman emrinize amadeyim"

"O zaman şimdi öp beni"

"Ne delirdin galiba"

"Jimin benim için öp beni şimdi"

"Arkadaşımı öpemem. Hem jungkook burda bile değil"

"Jimin çok fazla konuşuyorsun öp beni"

"Ama olmaz valla olmaz yapamam"

"Jimin şimdi beni aşkla ve şehvetle öpüyorsun"

"Yoksa sen bana aşık oldunda plan diye bahanemi sunuyorsun"

"Jimin hadi yavrum hadi evladım saçma sapan konuşcağına öp beni"

"Ben rol yapmamam ki "

"Ciddenmi sen bunun okulunu okuyorsun"

"Doğru"

"Hadi jimin"

Bana doğru bir bakış attı sonra birden suratını ciddi bir ifade yerleştirdi. O gerçekten iyi rol yapıyordu. Bana doğru yaklaştı aramızda sadece bir kaç cm vardı. Dudaklarıma bakmaya başladı.

Bu çok garip intikam için arkadaşımla durduğum posizyona bak

Ve dudaklarımız buluştu çok yavaş öpüşüyorduk. Dışardan gören biri aşkla öpüştüğümüzü sana bilirdi

Sonra hızlandı ve beni kendine doğru çekti bir bütün olmuştuk sanki. Ellerimi saçlarına geçirdim. Cidden saçları yumuşak. Chae young kafayı yedin herhalde düşündüğün şeye bak.

Sonra ayrıldı. Kafalarımızı birbirine dayadık ve soluklandık. Tam gözlerime baktı

"Sen çilekli lips stick mi kullanıyorsun"

"Evet"

"Bende bu çilek tadı nerden geliyor diyorum"

"Bir dakka şuanki konuşmamız çok garip"

"Çok çok garip"

İkimizde kızarmaya başlamıştık daha fazla dayanamayıp sarıldım. Yüzüne bir kaç saniye daha baksaydım utançtan bayılabilirdim.

Jungkook a doğru baktığımda elindeki kahve bardağını sıkmıştı ve kahve eline doğru dökülüyordu gözleri kapalıydı. Eli yandı lan. Banane be elinin yanmasından oh oldu.

Sonra kalktı ve gitti.

Bir dakka onun gözünden bir damlamı düştü.

Sonra jiminle sarılmayı kestik.

"İyide jungkook burda yoktu ne işe yaradı bu"

"Burdaydı"

"Ne "hemen etrafa bakmaya başladı

"Ama gitti"

"Şey ben hesabı ödiyim o zaman "

" Bende kapını önündeyim"

Kapıda beklerken bir kaç saniye sonra oda geldi

"Ben burdan gidiyorum"

Tam tersi yönü göstererek "ben de burdan dedim"

"Tamam O zaman yarın görüşürüz"

"Hıhı görüşürüz"

İkimizde ordan koşar gibi uzaklaşmıştık





Arkadaşlar özürdilerim yazamadım. Canım annem sağolsun derslerine çalış biraz diyip telefonumu aldı. Lanet okul. neyse sizi seviyorum yorumlarınızı ayrı seviyorum muahh 💜

 neyse sizi seviyorum yorumlarınızı ayrı seviyorum muahh 💜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



you want me to be a sexy girl // rosekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin