Hastanedeydik lisayı hastaneye getirmiştim
Gerizekalı kız bütün gece yağmurda yatmış az kalsın zatüre oluyormuşÜzüldümmü?
Hayır!!
Tamam belki azcık üzülmüş olabilirim sınuçta eskiden yakındık
Ayy ne diyorum ben ya iyi olmuş sürtüğe
Bide acındırmak için kapıma geliyor mal
Beyni yerine götünü kullanıyor heralde
Tamam sinirlenme chae youngHemşire geldi
"Merak etmeyin kendisi iyi şu anda"
"Tüh ölmemişmi"
Kadın bana ne diyor bu mal bakışları atarken içeri jisoo girdi
"Ben cenazeyi hazırladım helvayıda kendi elimle yaptım öldü demi"
Kadın bir ona bir bana baktıktan sonra korkarak dışarı çıktı
"Ne yani cidden ölmedimi?"
Kafamı aşşağı yukarı salladım
"Kanserdemi değilmiş?"
Kafamı yine aşşağı yukarı salladım
"Üff çıkıyorum ben "
"Tamam bende eşyalarımı alıp geliyorum"
Tabikide şaka yapıyorduk ölme konusunda. O kadarda cani değildik
Tabi arada bir yastığı alıp onu boğasım geliyor ama.Tam yatağın yanındaki koltultan çantamı alıyordumki lisa uyandı.
"Rose dur lütfen beni dinle"
"Senle konuşcak bir şeyimiz yok lisa"
Tam kapıdan çıkıcaktımki
"Lütfen suratıma bak ve konuşalım"
"Hangisine bakıyım lisa hangi yüzüne bakayım"
"Nolur sadece bir kere açıklama yapmama izin ver"
"Sadece bir dakikan var. Bir dakikadan fazla saçmalığına katlanamam"
"Tamam. Ben.......gerçekten nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum.jimine aşığım jimine 6. Sınıftan beri aşığım. Beni 6. Sınıfta çirkinim diye reddetti. Tam 3 gün boyunca ağlamıştım. Hatırlarsın sende vardın. O günden sonra büyük bir değişim geçirmiştim onun için ama bir daha duygularımı açamadım ona hep korktum. Kıskanınca ne kadar gaddar olduğumu bilirsin. Jimini hep kıskanıyordum senden. Bu yüzden hep cezalandırdım kendimi bütün gün ağladım,kendime zarar verdim ama yinede engelliyemedim kendimi. Sizi kafede gördüm o gün çok yakındınız uzaktan gören herkez sizi sevgili sanardı. Jimin sana çok güzel bakıyordu. Kıskandım kendimden bile sakımdığım çocuğun senin kollarında olduğunu görünce delirdim. Ben onla doğru düzgün konuşamazken senin onla bu kadar yakın olmanı kıskandım. Beni hiç farketmedi bile rose gözleri hep senin üzerindeydi. Eve gittim herşeyi dahattım. Bara gittim zamanı, saati, günü, kim olduğumu unutucak kadar çok içtim ve jungkook da ordaydı sonra uyandığımda onun evindeydim. Çok içkiliydim rose. Ne yaptığımı bilmicek kadar çok içkiliydim"
İkimizde ağlıyorduk. Bilirdim aşık olduğun kişinin başkasının kollarında olmasının ne kadar acıttığını
Boğazımdan hıçkırık kaçtı
"Niye söylemedin bana. Niye ona aşık olduğunu söylemedin bu kadar yakın davranmazdım lisa. Ama sen saklayıp bana işkence çektirmeye karar verdin.""Hayır yemin ediyorum o yüzden değil. Ona söylersin diye düşündüm. Ben bir kez daha reddedilmeyi kaldıramazdım. Hem kendime bile itiraf edemediğim şeyi sana nasıl söylicektim"
"Peki neden devam ettirdin he dahada acı çekiyim diyemi"
"Ben sen gittikten sonra jimin bana demediğini bırakmadı. Aşık olduğum kişi için bir orospuydum jungkook bana yardım etti düzelmem için. Bir arkadaştık birbirimiz için aslında. Sevgiliyken hiç birşey olmadı aramızda birbirimize destek çıkıyorduk"
"O zaman arkadaş olarak davransaydınız instagrama aşk postları atmasaydınız lisa. Bana bu kadar acı çektirmeseydiniz" dedim bağırarak ve dışarı çıktım duvara yaslanıp hüngür hüngür ağladım
Ne olursa olsun bunu haketmemişdim. Ne bağanesi olursa olsun. Ben bunu haketmemiştim
Hellüğğğğğ ben geldimmmmm
Bügün için bir bölüm dah atıcam on dakkaya telafi için ama derslerim cidden zorluyor ve bu sene sınavım var çok çalışmalıyım o yüzden giremedim ama haftasonu üçer üçer bölüm atcam sözz.
Sizce lisanın bahanesi geçerlimi?
Rose onu affetmelimi?Sizi seviyorum aşkilotolarım 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you want me to be a sexy girl // rosekook
Hayran KurguTanrı şahidim başladığım işi bitiririm. Seninle ilgili bir şey beni tehlikeli bir kadınmışım gibi hissetiriyor Seninle ilgili bir şey yapmamam gereken şeyleri yapmak istememe sebep oluyor. Tüm kızlar böyle olmak istiyor. Altındaki kötü kızlar böy...