Perspectiva lui JiminIntru cu Jungkook în liceu pregătiți să mergem în clasă, dar le văd pe Lia și pe MinJee lângă dulapurile din hol.
Decid să merg la ele pentru a le enerva puțin, deoarece îmi lipsea bună dispoziție.
Așa că făcându-i lui Jungkook semn spre ele, ne îndreptam în direcția lor, când le văd că își închid repede dulapurile și o ia la goana pe scări.
Lovesc cu piciorul unul din dulapuri supărat că am pierdut ocazia de a mă amuza pe seama lor așa că ne continuăm drumul spre încăperea în care va avea loc următoarea noastră oră..
Perspectiva MinJee
Îi văd pe Jimin și pe Jungkook că se apropie de noi așa că primul lucru care îmi vine în minte este să îi spun Liei că ar trebuii să o vizităm pe Sue înainte de ore.
"Sper că nu ai uitat iar că draga noastră prietenă ne așteaptă nu-i așa?"
"Yahh, o să se sune în curând nu mai avem timp să ne vedem cu ea" spune Lia grăbită.
Observ că Lia vroia să mergem direct în clasă dar eu încercam să fac în așa fel să scăpăm de Jimin și Jungkook care veneau spre noi așa că încerc să o conving pe prietena mea să ne îndreptăm spre sala de dans așa că insist cu o față rugatoare pe fată :
"Lia dacă nu mergem o să se supere pe noi și pe deasupra avem timp deoarece se sună abia peste 10 minute asa ca hai, let's go !Reușesc într-un final să o fac pe "domnisoara" care se prinde greu de ideea mea să meargă cu mine așa că nu stau pe gânduri prea mult, o iau de mână și fugim înainte ca băieții să se apropie.
Perspectiva lui Jungkook
"Fasolea roșie e cea mai bună!" spune Jimin cu zâmbetul pe buze.
"Ba nu, ciocolata caldă e cea mai bună" îl contrazic eu bând o gură din pahar.
"Ba nu, fasolea roșie!" strigă Jimin la mine.
"Ciocolata caldă!" zic eu din nou încercând să îl enervez pe prietenul meu când observ că acesta se oprește în fața sălii de dans atunci când o vede pe Lia împreună cu prietenele sale și zice mirat:
"De când vine Lia la sala de dans?""Nu știu!" îi răspund eu bând din paharul pe care îl aveam în mână uitându-mă acum spre fete.
"Hai să mergem o să se sune în curând" îmi spune Jimin uitându-se la ceas.
"Cum o chema pe fata care stă lângă Lia acum?" întreb eu încercând să-mi amintesc numele acesteia dar brunetul mă întrerupe :
"Aaa te referi la cea cu bentița roșie pe cap. De ce mă întrebi de ea?""Ahh nu mai pune atâtea întrebări și răspunde odată!" îi spun eu deoarece acesta mă sâcâia pe creier.
"Jang MinJee e numele ei" îmi răspunde Jimin simplu plecând de lângă mine.
"Jang Min... Yahh așteaptă-mă și pe mine" strig eu la el încercând să îl ajung din urmă.
Perspectiva Liei
O așteptam pe diriginta liniștită de vreo douăzeci de minute, asta însemnând că trebuia să apară din clipă în clipă deoarece întârziase deja prea mult, când o văd că intră în clasă așezându-se la catedră zicând:
"Bună ziua dragilor!""
Bună ziua!" răspundem cu toții la unison.
CITEȘTI
ϲοиѕυмє∂ ϐγ ℓονє
Novela JuvenilLɪᴀ ᴅᴇsᴄʜɪᴅᴇ ᴏᴄʜɪɪ șɪ ᴠᴇᴅᴇ ᴄă sᴇ ᴀғʟă ɪ̂ɴᴛʀ-ᴏ ʜᴀʟă ᴍᴀʀᴇ șɪ ɪ̂ɴғɪᴏʀăᴛᴏʀ ᴅᴇ ᴍᴜʀᴅᴀʀă. Îɴᴄᴇᴀʀᴄă să ɪɴsᴘᴇᴄᴛᴇᴢᴇ ᴀᴄᴇʟ ʟᴏᴄ șɪ ᴏʙsᴇʀᴠă ɪ̂ɴᴛʀ-ᴜɴ ᴄᴏʟț ᴜɴ ᴘᴀᴛ ɪᴍᴘʀᴏᴠɪᴢᴀᴛ ɪᴀʀ ʟᴀ̂ɴɢă ᴜɴ sᴄᴀᴜɴ ᴄᴜ ᴏ ᴍăsᴜță ᴄᴇ ᴀᴠᴇᴀ ᴘᴇ ᴇᴀ ᴅᴏᴀʀ ᴏ ᴄᴀɴă șɪ ᴏ ғᴀʀғᴜʀɪᴇ ᴅɪɴ ɪɴᴏx. Pᴇʀᴇțɪɪ...