Ceasul fetei suna ne-încetat, anunțându-o pe Lia că prima zi de liceu trebuie sa înceapă.Se ridică plictisită din pat și se îndreaptă spre baie pentru a-și face rutina de dimineață.
După ce termină tot ce avea de făcut fata, cotrobăie prin dulap pentru a-și găsi o ținută potrivită pentru școală.
Deja era târziu și nu voia să întârzie în prima zi de liceu.Lia coboară la parter unde îl vede pe tatăl ei pe canapeaua din sufragerie uitându-se la televizor, iar pe mama sa în bucătărie.
"Hmmm după miros mama sigur pregătește ceva delicios!" spune fata salutându-și tatăl îndreptându-se grăbită spre bucătărie.
"Neața! Ce gătești bun?" spune aceasta turnând într-un pahar niște suc de portocale.
"Bună scumpo! Așează-te la masă și vei vedea ce ți-am pregătit."îi răspunde aceasta cu un zâmbet călduros.
"Ohh mamă scuze dar nu am timp să mănânc, îmi pare rău, dar îmi poți pune la pachet și voi mânca la școală, îți promit!" îi spune fata mamei cu părere de rău deoarece știa că aceasta s-a trezit devreme pentru a-i pregătii toate acele delicii.
Lia își i-a ghiozdanul, cheile de la casă pachetul pregătit de mama sa, îi salută în grabă pe părinți și pleacă dar nu înainte de a-și auzi mama strigând un "Succes" din toată inima.
Cu toții știm că fata nu avea niciun chef de liceu.
Mai exact cu toții știm că ea nu îi suportă pe gașca BTS și ăsta era și unul din motivele pentru care Lia nu își dorea să meargă la liceu.Fata mergea spre școală iar gândul îi sare la gașca de neisprăviți și la cum va decurge ziua de azi întâlnindu-se cu aceștia.
Decide să nu se mai gândească la asta deoarece o lua o migrenă și deja se trezise puțin obosită așa că mărește puțin pasul să nu întârzie chiar din prima zi de liceu.
Tocmai atunci începe să îi sune telefonul și când vede numele apelantului zâmbește puțin gândindu-se că nu se mai văzuse cu prietena ei MinJee de anul trecut iar la telefon sau prin mesaje nu puteau vorbii mereu pentru că fata era ocupată mai tot timpul.
Nu mai stă pe gânduri și în următoarea secundă răspunde la telefon.
"Tu nu mai știi să dai un semn de viață?! îi pune fata prefăcându-se supărată. Așa repede ai uitat de mine?"
Aceasta începe să zâmbească atunci când aude întreabarea pusă de prietena sa."Îmi pare rău, știu că ești supărată pe mine, dar ți-am spus că....." vrea fata sa continue dar MinJee o întrerupe zicând:
" Nu sunt supărată pe tine pabo, doar glumesc. Înțeleg că ai fost ocupată."
La auzul celor spuse fata doar schițează un zâmbet mic." Unde ești acum Lia?" O întreabă aceasta cu gândul de a se întâlni amândouă.
"Sunt aproape de liceu, tu unde ești?
" Și eu sunt aproape. Atunci vrei să ne întâlnim în parcul de lângă școală?"
" Sigur!" spune aceasta ultimele cuvinte înainte ca apelul să se închidă.
Fetele se întâlnesc în parc și fug una în brațele celeilalte stând așa circa 2 minute. Le fusese dor una de alta. Rup îmbrățișarea iar MinJee începe să vorbească:
" Credeam că nu mai vine ziua asta odată! Mi-a fost atât de dor de tine!" spune aceasta zâmbind.
"Asta credeam și eu Lia!" îi răspunde fata cu lacrimi în ochi. desprinzandu-se una de cealaltă.
"Acum cred că ar fi cazul să mergem pentru că din păcate suntem obligate să ascultăm imnul și totodată vocea enervantă a directorului" spune Lia iar MinJee doar aprobă din cap.
După circa 15 minute termină în sfârșit și directorul iar toată lumea răsuflă ușurată intrând grăbiți în liceu.
"Și... ești pregătită să îi revezi pe "Împărații liceului? " o întreabă MinJee pe fată zâmbind.
Acestea ajung în dreptul dulapurilor și încep să își scoată cărțile și caietele de matematică deoarece asta era materia pe care o aveau prima oră.
" Nu cred că sunt pregătită vreodată sufletește pentru a le vedea fețele la înfumurații ăia!" îi răspunde fata fără nici o expresie pe chip,dar când întoarce capul îl vede pe Jimin și Jungkook apropiindu-se cu pași grăbiți spre ele...
.....
În sfârșit am postat primul capitol.
Îmi cer mii de scuze că nu prea am mai fost activă pe această platformă.
Unul dintre motivele pentru care nu am mai postat deloc la această carte a fost faptul că nu am mai avut idei.
Acest capitol este unul scurt, având în vedere că e primul capitol.
Sper să mă puteți înțelege.
CITEȘTI
ϲοиѕυмє∂ ϐγ ℓονє
Fiksi RemajaLɪᴀ ᴅᴇsᴄʜɪᴅᴇ ᴏᴄʜɪɪ șɪ ᴠᴇᴅᴇ ᴄă sᴇ ᴀғʟă ɪ̂ɴᴛʀ-ᴏ ʜᴀʟă ᴍᴀʀᴇ șɪ ɪ̂ɴғɪᴏʀăᴛᴏʀ ᴅᴇ ᴍᴜʀᴅᴀʀă. Îɴᴄᴇᴀʀᴄă să ɪɴsᴘᴇᴄᴛᴇᴢᴇ ᴀᴄᴇʟ ʟᴏᴄ șɪ ᴏʙsᴇʀᴠă ɪ̂ɴᴛʀ-ᴜɴ ᴄᴏʟț ᴜɴ ᴘᴀᴛ ɪᴍᴘʀᴏᴠɪᴢᴀᴛ ɪᴀʀ ʟᴀ̂ɴɢă ᴜɴ sᴄᴀᴜɴ ᴄᴜ ᴏ ᴍăsᴜță ᴄᴇ ᴀᴠᴇᴀ ᴘᴇ ᴇᴀ ᴅᴏᴀʀ ᴏ ᴄᴀɴă șɪ ᴏ ғᴀʀғᴜʀɪᴇ ᴅɪɴ ɪɴᴏx. Pᴇʀᴇțɪɪ...